Strona 1 z 2

[mk3]zamulony?

: pn cze 19, 2006 14:16
autor:
hej mam pytanko.Mam golfa III 1.8 GT 92r.Przejechane 245tys km.Moge nim bujnac sie do 160 km/h i wlasnie to mnie martwi-dlaczego tylko tyle.Czy to juz czas aby wymienic pierscienie>?Silnik nie bierze oleju nie grzeje sie itd.A moze to cos innego?Czy opłaca sie wymieniac pierscienie?Wymienial ktos z was ?jakie sa efekty?

Precyzuj tematy inaczej posypią się ostrzeżenia.

: pn cze 19, 2006 14:53
autor: dziejo
a nie masz zpchanego kata?

[ Dodano: Pon Cze 19, 2006 14:55 ]
wątpie wto aby były pierscienie były do wymiany

: pn cze 19, 2006 17:29
autor: aphex
jesli sonda siedzi w kolektorze a nie w kacie to mozesz swobodnie strumienice zamontowac najlepiej jak bys pojechal do tlumikarza i poprosil aby ci wspawal tlumiczek kolega w swoim audi coupe wstawil i nie chalasuje

: pn cze 19, 2006 17:36
autor: Pinhead
U mnie kat był zapchany a w Niemcowie przeszedł badanie bez żadnych problemów. Sprawdz katalizator i sonde. Sprawdz ciśnienie sprężania z próbą olejową, dowiesz się czy pierścienie sa do wymiany.

: pn cze 19, 2006 18:38
autor: dziejo
co do strumienic ..... bez komentarza !

: pn cze 19, 2006 20:33
autor: Duber
dziejo pisze:co do strumienic ..... bez komentarza !
racja! sprawdz kata jak koledzy napisali ale kiedys bylo pisane oczyms takim i winny byl czujnik hala.

: pn cze 19, 2006 21:22
autor: boberro
a ja wczoraj swojego bujnąłem na prostej drodze do 180km/h na piątym biegu który jest przecież nadbiegiem w aam koła mam 195/50 r15 a silnik ma tylko 75 koników mogę być zadowolony.

: wt cze 20, 2006 01:01
autor: MaSa_Golf
Ja swojego JP 54KM raz bujnalem z malej gorki troszke ponad 170km/h, ale na oponkach 155/80R13 a na prostej leci 160 km/h nawet raz w 4 osoby tak pojechal, ale wtedy juz na 185/60 R14 :) jestem z niego dumny :P

: wt cze 20, 2006 15:51
autor: robal264
podlacze sie do tematu, otoz nie wiem ile pojdzie moj golfiszcz bo go jeszcze nie probowalem ale mam problem bo na 4 jedzie tylko do 140km/h i dalej nie chce, a przeciez ma jeszcze pewien zapas obrotow do wykorzystania, wrzuce 5 to idzie dalej
czy to normalne ??

zakladam ze to bedzie katalizator i tlumik bo widze ze od nowosci nikt tego nie robil, ani nie zmienial, tak to ciagnie ladnie, nic nie brzeczy w kacie ani zadnych innych oznak jakis anomalii, tylko ten dziwny 4 bieg


ktos kto ma mk 2 silnik RP niech sie wypowie, dodam ze mam wersje GT czyli podobno skrzynia jakas lekko sportowa

: wt cze 20, 2006 16:48
autor: Pinhead
robal264, Czyli ewidentnie silnik taci moc na wysokich obrotach. Nie powinno tak być bo na 4 można dojsć do odcięcia. Stawiam na zapchany katalizator. Jak rozlatuje się tłumik to warto go wymienić bo i on może odebrać troche koników jak będzie miał przegniłe przegrody. Nauka radziecka ;) zna nawet przypadki gdzie oderwany kawałek przegrody przytkał wydech.

: wt cze 20, 2006 18:30
autor:
a jak mam sprawdzic kata.trzeba wykrecac?sonde lambda kupilem nowa.zastanawiam sie nad ta strumienica w obudowie kata co sa na allegro,chyba lepsze to niz miec wypalonego kata?
dzieki za rady!

: wt cze 20, 2006 20:22
autor: dziejo
OOOOOOOOOCHO TEMAT STRUMIENIC wielokrotnie nbył poruszany ja by najmniej zastanowił bym sie nad ta inwestycją ale to jest moje skromne zdanie

: śr cze 21, 2006 11:45
autor: aphex
nie zakladajcie strumienic bo wam seryjny uklad wydmucha zalozyc zwykly tlumik zamiast kata i bedzie dobrze tak jak wyzej pisalem kolega w swoim audi coupe zamontowal cos takiego i swietnie chodzi wogole nie jest glosny a poki co uklad wydechowy caly :D pozdrawiam

: śr cze 21, 2006 11:56
autor: collo
a sonda jest w katalizatorze czy przed?