[mk3]zamulony?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 02, 2006 15:38
Lokalizacja: polska
Kontakt:

[mk3]zamulony?

Post autor: » pn cze 19, 2006 14:16

hej mam pytanko.Mam golfa III 1.8 GT 92r.Przejechane 245tys km.Moge nim bujnac sie do 160 km/h i wlasnie to mnie martwi-dlaczego tylko tyle.Czy to juz czas aby wymienic pierscienie>?Silnik nie bierze oleju nie grzeje sie itd.A moze to cos innego?Czy opłaca sie wymieniac pierscienie?Wymienial ktos z was ?jakie sa efekty?

Precyzuj tematy inaczej posypią się ostrzeżenia.
Ostatnio zmieniony wt cze 20, 2006 22:15 przez , łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn cze 19, 2006 14:53

a nie masz zpchanego kata?

[ Dodano: Pon Cze 19, 2006 14:55 ]
wątpie wto aby były pierscienie były do wymiany



Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » pn cze 19, 2006 17:29

jesli sonda siedzi w kolektorze a nie w kacie to mozesz swobodnie strumienice zamontowac najlepiej jak bys pojechal do tlumikarza i poprosil aby ci wspawal tlumiczek kolega w swoim audi coupe wstawil i nie chalasuje


Vw Golf III 1.8 GL ABS

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pn cze 19, 2006 17:36

U mnie kat był zapchany a w Niemcowie przeszedł badanie bez żadnych problemów. Sprawdz katalizator i sonde. Sprawdz ciśnienie sprężania z próbą olejową, dowiesz się czy pierścienie sa do wymiany.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn cze 19, 2006 18:38

co do strumienic ..... bez komentarza !



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn cze 19, 2006 20:33

dziejo pisze:co do strumienic ..... bez komentarza !
racja! sprawdz kata jak koledzy napisali ale kiedys bylo pisane oczyms takim i winny byl czujnik hala.



Awatar użytkownika
boberro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt gru 20, 2005 20:30
Lokalizacja: WROCŁAW/BRZEG
Kontakt:

Post autor: boberro » pn cze 19, 2006 21:22

a ja wczoraj swojego bujnąłem na prostej drodze do 180km/h na piątym biegu który jest przecież nadbiegiem w aam koła mam 195/50 r15 a silnik ma tylko 75 koników mogę być zadowolony.


"KTO PŁACI MAŁO TEN MA NA BIAŁO"

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » wt cze 20, 2006 01:01

Ja swojego JP 54KM raz bujnalem z malej gorki troszke ponad 170km/h, ale na oponkach 155/80R13 a na prostej leci 160 km/h nawet raz w 4 osoby tak pojechal, ale wtedy juz na 185/60 R14 :) jestem z niego dumny :P



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » wt cze 20, 2006 15:51

podlacze sie do tematu, otoz nie wiem ile pojdzie moj golfiszcz bo go jeszcze nie probowalem ale mam problem bo na 4 jedzie tylko do 140km/h i dalej nie chce, a przeciez ma jeszcze pewien zapas obrotow do wykorzystania, wrzuce 5 to idzie dalej
czy to normalne ??

zakladam ze to bedzie katalizator i tlumik bo widze ze od nowosci nikt tego nie robil, ani nie zmienial, tak to ciagnie ladnie, nic nie brzeczy w kacie ani zadnych innych oznak jakis anomalii, tylko ten dziwny 4 bieg


ktos kto ma mk 2 silnik RP niech sie wypowie, dodam ze mam wersje GT czyli podobno skrzynia jakas lekko sportowa


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt cze 20, 2006 16:48

robal264, Czyli ewidentnie silnik taci moc na wysokich obrotach. Nie powinno tak być bo na 4 można dojsć do odcięcia. Stawiam na zapchany katalizator. Jak rozlatuje się tłumik to warto go wymienić bo i on może odebrać troche koników jak będzie miał przegniłe przegrody. Nauka radziecka ;) zna nawet przypadki gdzie oderwany kawałek przegrody przytkał wydech.


=-Pinhead-=

Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 02, 2006 15:38
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Post autor: » wt cze 20, 2006 18:30

a jak mam sprawdzic kata.trzeba wykrecac?sonde lambda kupilem nowa.zastanawiam sie nad ta strumienica w obudowie kata co sa na allegro,chyba lepsze to niz miec wypalonego kata?
dzieki za rady!



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt cze 20, 2006 20:22

OOOOOOOOOCHO TEMAT STRUMIENIC wielokrotnie nbył poruszany ja by najmniej zastanowił bym sie nad ta inwestycją ale to jest moje skromne zdanie



Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » śr cze 21, 2006 11:45

nie zakladajcie strumienic bo wam seryjny uklad wydmucha zalozyc zwykly tlumik zamiast kata i bedzie dobrze tak jak wyzej pisalem kolega w swoim audi coupe zamontowal cos takiego i swietnie chodzi wogole nie jest glosny a poki co uklad wydechowy caly :D pozdrawiam


Vw Golf III 1.8 GL ABS

Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » śr cze 21, 2006 11:56

a sonda jest w katalizatorze czy przed?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 200 gości