Strona 1 z 1

Długość, wymiary paska do pompy wspomagania

: pn cze 19, 2006 12:32
autor: gienek
Czy ktoś wie jakie są wymiary takiego paska w Golfie 3 1.8 ABS, kupilem jeden ale jest zbyt długi i sie ślizga.

: pn cze 19, 2006 12:37
autor: dziejo
czy to był towar katalogowy? czy z pod lady? musi być z katalogu odpowiedni do danego silnika roku prod

: pn cze 19, 2006 12:39
autor: gienek
dziejo pisze:czy to był towar katalogowy? czy z pod lady? musi być z katalogu odpowiedni do danego silnika roku prod
dokladnie to nie wiem bo nie ja go kupowalem ale chyba zaraz przejde sie do sklepu i kupie jak bedzie wg katalogu. Czy dam rade sobie go sam wymienic? Z tego co widzialem chyba nie jest to trudne.

: pn cze 19, 2006 12:49
autor: dziejo
nie będziesz miał problemu !!!!!!!!!!!!!! powodzenia

: pn cze 19, 2006 13:00
autor: gienek
dziejo pisze:nie będziesz miał problemu !!!!!!!!!!!!!! powodzenia
dzieki
jak zawsze punkcik :okej:

: pn cze 19, 2006 13:01
autor: miś fazi
MK3 Z klimą 11,5x755 Bez klimy 11,5x685

: pn cze 26, 2006 14:17
autor: gienek
dziejo pisze:nie będziesz miał problemu !!!!!!!!!!!!!! powodzenia


Jednak mam problem, nie wiem jak sie do tego zabrać, moze ktos opisze co po kolei trzeba zrobic?

: pn cze 26, 2006 20:10
autor: miś fazi
Całkiem proste tylko miej na uwadze ze tam są 3 śróby które musisz popuścić jedna jest tak troche schowana i najpierw musisz zdjąć pasek alternatora potem jak załozysz to naciągasz śróbą co ma takie ząbki naokoło dociągasz sróby i gotowe a jeszcze jedno ta śróba troche schowana jest nietypowa chyba klucz nasadowy 15 ja mam taką

: wt cze 27, 2006 10:24
autor: raf2234
miś fazi pisze:gotowe a jeszcze jedno ta śróba troche schowana jest nietypowa chyba klucz nasadowy 15 ja mam taką
Jeżeli chodzi o tą śrube pod alternatorem od góry pompy to klucz 16 potrzebny. W sumie potrzebny klucz 13, 16, 22. I nie ma potrzeby ściaga paska alternatora (przynajmniej przy osprzecie silnika 1.8 abs). Skreca sie koła max w prawo, ściaga się osłonę plastikową nadkola co jest pod pompą i jest swobodny dostep do śrub regulacyjnych od dołu.

: wt cze 27, 2006 11:12
autor: wojtas_GT
Nie napisałeś o który pasek biega.
Wspomaganko: bez AC 11.5x685, z AC 11,5x755
Alternator: bez AC 6PK888, z AC 6PK1150

Jeszcze może być ten wielorowkowy inny, gdy masz w aucie automatyczny napinacz i nie masz klimy:
do 12/95 6PK975
od 12/95 6PK1033
:bigok:

: wt cze 27, 2006 18:36
autor: miś fazi
Ceść masz racje nie ma potrzeby zdejmować paska alternatora z tego gorąca całkiem mi sie pokiełbasiło ale u mnie jak chce wymienić pasek alternatora to musze zdjąć pasek pompy i dlatego ta pomyłka . Nie myle sie znowu?