Strona 1 z 1

Problem z hamującym kołem

: pn cze 19, 2006 12:22
autor: Gulbin
Wraz ze wzrostem temperatury silnika rośnie pedał hamulca i zaczyna hamować jedno z tylnich kół. Nie ma żadnych przecieków, cylinderek działa, bęben i szczęki ok. Dodam, że nie dawno wymieniałem w przeciwległym kole bęben i półośkę.
Mam vw jetta 1,6 91.

: pn cze 19, 2006 12:44
autor: dziejo
no nie wiem czy to ma cos wspólnego ale nie bardzo rodzumiem półoska z tyłu bęben zgodze sie musisz rozebrać (zd jąć beben ) ten co ci chamuje przesmarować samoregulato najlepiej cały mechanizm oprócz BęBNA A DLACZEGO tylko jeden bęben wymieniałeś? kiedy wymieniałeś płyn? to może byc przyczyna stary płyn , nieznaczny wzrost temperatury zwiękrza sie samoistnie cisnienie w obwodzie jeżeli jest tak jak piszesz

: pn cze 19, 2006 12:54
autor: Gulbin
tak zrobie wymienie płyn, bo nie wiem kiedy był wymieniany.
A bebęn musiałem wymienić bo mi się gniazdo od łożska wyrobiło.
Dzięki za pomoc jak nie pomoże będe dalej pisał :)

: pn cze 19, 2006 15:17
autor: miś fazi
Na postoju czy jak jedziesz , bo jak jedziesz to moze nowy bęben troche pasowny i obciera a wtedy szczęki robią sie gorące i jeszcze bardziej obcierają bo nie widze co ma wspólnego temperatura silnika z chamulcem

: pn cze 19, 2006 20:10
autor: Gulbin
przy wymianie płynu okazało się że pompa hamulcowa siadła i sekcja odpowiedzialna za tylne koła nie działa:(
z tego co widzę ciezko będzie ją rozebrać.

: pn cze 19, 2006 20:31
autor: miś fazi
Ale w volkswageny malą chamulce na ukos czyli jedna sekcja odpowiada za koło lewe tylne i prawe przednie czyli przednie tak samo musiało nawalać

: pn cze 19, 2006 21:02
autor: Gulbin
Pierwsza sekcja zasysa płyn, a ta druga nie.
Przy odpowietrzaniu kół przednich pedał rośnie, przy tylnych nie ma zadnej reakcji.
Może mam źle podłączone przewody?

: pn cze 19, 2006 21:57
autor: miś fazi
A masz u siebie w autku korektor siły chamowania ?

: wt cze 20, 2006 20:59
autor: dziejo
miś fazi pisze:masz u siebie w autku korektor siły chamowania ?
musi mieć ten korektor TO ON JEST ODPOWIEDZIALNY ZA rozdzielenie odpowiedniego ciśnienia np przy obciażeniu .povhyłosci itp pisałem nie dawno o tym ale jak mój przedmóca wspomniał to może byc KLUCZ do twojej zagadki rozruszaj tą kostke z tyłu która jest patrząć od tyłu sam plewej stronie tuz przy belce

: śr cze 21, 2006 14:14
autor: miś fazi
Cześć pytałem o ten korektor bo niekiedy jak leje to go po prostu likwidują ja sam dawno temu w MK1 nie mialem

[ Dodano: 21 Cze 2006 15:15 ]
A jak go ma to właśnie tak jak powiedziałeś on daje czasem w kość

: śr cze 21, 2006 21:18
autor: szsz01
ale pamiętasz o tym, że hamulce odpowietrza się w ściśle określonej kolejności?
nie pamiętam jakiej, bo robię to tak nieczęsto, że zaglądam do manuala

: czw cze 22, 2006 11:40
autor: Gulbin
wymieniłem pompkę i działa, układ bardzo dobrze się odpowietrzył
korektora z tyłu nie ma:( czy jest potrzebny skoro hamulce działają?

: czw cze 22, 2006 12:00
autor: dziejo
korektor hamowania poczytaj tematy a sa bo nie dawno tym pisalismy tj wczoraj