Mam pytanie ktore wtryski w silniku 1.8 GTI sa lepsze???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Poncek17
Forum Master
Forum Master
Posty: 1809
Rejestracja: pn sty 23, 2006 01:02
Lokalizacja: Dziwnów
Kontakt:

Mam pytanie ktore wtryski w silniku 1.8 GTI sa lepsze???

Post autor: Poncek17 » sob cze 17, 2006 19:59

Mam silnik 1800 (112 PS) GTi od Jetty i mam zamiar go zapakowac do Golfa mk2.Znajomy mechanik powiedzial ze ten silnik jest dobry ale jego mankament to mechaniczne wtryski :( Powiedzial ze dysze przez brudne paliwo sie zapychaja czy to jest prawda??? Warto jest wsadzic ten silnik do samochodu i czy duzo pali???
Silnik jaki teraz mam to 1800 Gt (90PS) duzo bedzie mieszania przy zmianie??
Prosze o pomoc


Nord-vag.pl

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 17, 2006 20:06

Gt to nie jest oznaczenie silnika tylko serii wyposażeniowej, podobnie jak GTi. Mechaniczny wtrysk ma dobrą opinię, działa lata niezawodnie. Ale ponoć nie za bardzo dobrze znosi LPG gdybyś miał taki zamiar. Jak masz silnik z osprzętem to się nie narobisz za dużo w związku z brakiem elektroniki sterującej w tym wtrysku. Spalanie jest jak w każdym VW: odpowiednie. :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Poncek17
Forum Master
Forum Master
Posty: 1809
Rejestracja: pn sty 23, 2006 01:02
Lokalizacja: Dziwnów
Kontakt:

Post autor: Poncek17 » sob cze 17, 2006 20:08

Mam komputer,wszystkie kable...Ale mechanik mowil ze trzeba jeszcze zmienic pompe paliwa czy to prawda???

[ Dodano: Sob Cze 17, 2006 20:11 ]
Zapomnialem napisac ze ten silnik 112 ps jest na wielopunktowym wtrysku...


Nord-vag.pl

Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » sob cze 17, 2006 20:13

a jakbys podal naprzyklad oznaczenie silnika np:RV itd... byloby prosciej z typem zasilania np: digifan itd... ja sam mam digifanta <RV> i silniczek se chwale pyka i nic sie wiele nie dzialo tylko z obrotami chwile byl problem ale to byl szczegól digifanta polecam :)

a moze fotke masz????
Ostatnio zmieniony sob cze 17, 2006 20:14 przez kocurxxl, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 17, 2006 20:13

zapewne. Ale żeby ktoś ci więcej podpowiedział to musisz zapodać oznaczenie silnika. Ten od jetty to pewnie masz EV 112km na k-jetroniku, ale ten obecny to sprecyzuj.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Poncek17
Forum Master
Forum Master
Posty: 1809
Rejestracja: pn sty 23, 2006 01:02
Lokalizacja: Dziwnów
Kontakt:

Post autor: Poncek17 » sob cze 17, 2006 20:15

Nie wiem jaki jest ten obecny bo ja sie znie znam :( jest taki sam jak ten 112 ps tylko rozni sie kolektorem, filtrem powietrza,komputerem i wtryskami tez jest 8v

[ Dodano: Sob Cze 17, 2006 20:16 ]
nie mam fotek silnika :(


Nord-vag.pl

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » sob cze 17, 2006 20:17

Poncek17 pisze:Nie wiem jaki jest ten obecny bo ja sie znie znam :( jest taki sam jak ten 112 ps tylko rozni sie kolektorem, filtrem powietrza,komputerem i wtryskami tez jest 8v

[ Dodano: Sob Cze 17, 2006 20:16 ]
nie mam fotek silnika :(
Niestety nie tylko tym się rózni ;)


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Poncek17
Forum Master
Forum Master
Posty: 1809
Rejestracja: pn sty 23, 2006 01:02
Lokalizacja: Dziwnów
Kontakt:

Post autor: Poncek17 » sob cze 17, 2006 20:19

ja sie nie znam tylko tyle tam zobaczylem :)


Nord-vag.pl

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 17, 2006 20:21

niestety nikt ci w takiej sytuacji nie pomoże. Ale oczywiście rzecz jest do zrobienia i wydaje mi się że dość bezproblemowo. Popytaj jeszcze o skrzynkę, może do wersji 112 km miała inne przełożenia


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Poncek17
Forum Master
Forum Master
Posty: 1809
Rejestracja: pn sty 23, 2006 01:02
Lokalizacja: Dziwnów
Kontakt:

Post autor: Poncek17 » sob cze 17, 2006 20:29

Ten sam silnik jest najszczesniej montowany do wersji Gt w mk2 i mk3 moze teraz cos bardziej bedziesz wiedzial...


Nord-vag.pl

promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » sob cze 17, 2006 20:30

Witam
polecam wtrysk wielopunktowy DIGIFANT ponieważ lepiej znosi LPG
pozdrawiam Przemek


...

Poncek17
Forum Master
Forum Master
Posty: 1809
Rejestracja: pn sty 23, 2006 01:02
Lokalizacja: Dziwnów
Kontakt:

Post autor: Poncek17 » sob cze 17, 2006 20:31

ja nie bede montowal gazu..


Nord-vag.pl

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 17, 2006 20:33

No to zapewne masz RP na monotrnicu. Czemu chcesz to zmieniać. Padaka silnika? Bo w sumie cofasz się z elektroniki na mechanikę. Te parę koni więcej cię rajcuje?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Poncek17
Forum Master
Forum Master
Posty: 1809
Rejestracja: pn sty 23, 2006 01:02
Lokalizacja: Dziwnów
Kontakt:

Post autor: Poncek17 » sob cze 17, 2006 20:36

Padl mi silnik i tylko taki moglem kupic....To co lepiej remontowac moj???Do wymiany pierscienie,uszczelka pod glowica...Tylko tyle ale taniej mnie wyniesie zmiana calego motoru...


Nord-vag.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości