Strona 1 z 1

Ile powinno kosztowac..

: pt cze 16, 2006 16:15
autor: dodo14
Sprawdzenie,podpiecie pod komputer,wykrycie jednej awarii Tzn czujnika temperatury,jego wymiana ,zresetowanie blędupo przez podpiecie ponowne pod komputer oraz wymiana filtra paliwa.

: pt cze 16, 2006 16:34
autor: kolodziejgsm
Sprawdzenie na komputerze - od 50zł wzwyż...
Czujnik na szrocie - 20-30zł
Nasze golfy - bezcenne :grin:

: pt cze 16, 2006 17:36
autor: drill
czujnika temperatury nie sprawdza sie podpinajac golfa do komputera... co do samego podpinania to ja np. zaplacilem 30zl ale bylo to "przy okazji" innej robotki...

podlacze sie za to do pytania: ile za wymiane filtra paliwowego?

: pt cze 16, 2006 17:39
autor: Simon_VR
ja place za podpiecie 50 pln. Jak jest blad to w tej cenie moge podjechac po wymianie czesci na skasowanie bledu i sprawdzenie jeszcze raz

: pt cze 16, 2006 17:43
autor: homsky
Podpięcie pod komputer i zdiagnozowanie usterek 50-100zł
Wymiana czujnika robocizna 10zł, sam czujnik do mk4 - ???zł
Wymiana filtra paliwa robocizna 15-25zł , filtr paliwa 40-80zł

: pt cze 16, 2006 19:38
autor: dodo14
Drill napisal
czujnika temperatury nie sprawdza sie podpinajac golfa do komputera... co do samego podpinania to ja np. zaplacilem 30zl ale bylo to "przy okazji" innej robotki...
A wlasnie sprawdza i to jest najlepsze rozwiązanie,w moim przypadku komp wlasnie pokazal awarie czujnika temperatury(ten na 4 piny niebieski),za czujnik zaplacilem ok 30zl nowy,za filtr paliwa cos ok 40zl bosha. Robocizna z podlaczeniem kompa resetem,wymiana czujnika tem i wymianą filtra paliwa 100zl. Nie W ASO.

: pt cze 16, 2006 19:42
autor: Paweł Marek
dodo14 pisze:A wlasnie sprawdza i to jest najlepsze rozwiązanie
a własnie że nie bo VAG nie odróżni awarii czyjnika od jego kabli, oraz nie rozpozna małych przekłamań jego oporności. Najlepiej wziąć omomierz i opory czujnika sprawdzić w zalęzności od temperatury silnika, albo po wykręceniu w garnku z podgrzewaną woda i termometrem.

: pt cze 16, 2006 19:48
autor: dodo14
Pwel Marek napisal

a własnie że nie bo VAG nie odróżni awarii czyjnika od jego kabli, oraz nie rozpozna małych przekłamań jego oporności. Najlepiej wziąć omomierz i opory czujnika sprawdzić w zalęzności od temperatury silnika, albo po wykręceniu w garnku z podgrzewaną woda i termometrem.

U mnie pomoglo wymienilem czujnik tem (komp pokazal ze jest nie sprawny )i skonczyl sie koszmar z odpalaniem cieplego silnika.

: pt cze 16, 2006 21:12
autor: drill
jedna sprawa jest taka, ze za sprawdzenie czujnika "recznie" jesli juz mechanik sobie cos zawola to pewnie nie wiecej jak 10zl... druga sprawa jest taka, ze interfejs z mk3 daje o wiele mniej mozliwosci niz ten z mk4 - nie wiem jak jest w tym wypadku.