problem z wymiana tylnych tarcz GOLF III GT
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z wymiana tylnych tarcz GOLF III GT
witam mam problem z wymiana tylnych tarcz w golfie III GT . Tzn problem się zaczął kiedy chciałem zdjąć zacisk i tam sie trzyma na dwóch śrubach na imbus tak sa zapieczone że niczym ich nie szło ruszyć aż się przekręciły co teraz zrobić pomóżcie
Spróbuj najpierw zamiast imbusa wbic mlotkiem taka gwiazdke, nie wiem jak sie to fachowo nazywa, wyglada to podobnie do imbusa tylko ze koncówka to taka gwiazdka, wbijasz ta :gwiazdke" mlotkiem (musisz dobrac taki rozmiar zeby nie dalo sie ja loźnie wlozyc) i poten delikatnie krecisz kluczem, starajac sie nie krzywic tej gwiazkie na boki. u mnie pomaga to w 90% procentach przypadków
mój były GOLF
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=43528
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=43528
rada ok - klucz torx + młot a jak to nie da rady - zakup lub pożycz klucz udarowy + torx i nap** młotkiem - musi się wykręcić...marek85 pisze:Spróbuj najpierw zamiast imbusa wbic mlotkiem taka gwiazdke, nie wiem jak sie to fachowo nazywa, wyglada to podobnie do imbusa tylko ze koncówka to taka gwiazdka, wbijasz ta :gwiazdke" mlotkiem (musisz dobrac taki rozmiar zeby nie dalo sie ja loźnie wlozyc) i poten delikatnie krecisz kluczem, starajac sie nie krzywic tej gwiazkie na boki. u mnie pomaga to w 90% procentach przypadków
[ Dodano: Czw Cze 15, 2006 11:14 pm ]
jak użyjesz wiertatki mozesz upośledzić zacisk to raz a dwa to i tak potem musisz tą śrubę wykręcić a rozwierconą śrube będzie ciężkocollo pisze:na imbus raczej na klucz 13 trzeba bylo psiknac WD40 teraz tylko wiertarka
mam nadzieje ze piszesz o srubach od zacisku a nie od czopu czy jarzma???
bo ja w swojej vr`ce mialem srube na zwykly klucz i kontre na bodajze 15.
jezeli nie dasz rady zostaje uciecie sruby i pozniej na warsztacie rozwiercenie i przegwintowanie, ale nie ma bata musi puscic. ja zalalem odrdzewiaczem i poszlo.
ewentualnie pozostaje podgrzewanie. Przy roznicy temperatur sruba puszcza na gwincie. Przy wymianie tylnej tarczy nie trzeba wyjmowac jarzma, tylko sam zacisk. odkrecasz srube pisaty i tarcza twoja. przy montowaniu polecam zapsikac miedzia w sprayu sruby. w przyszlosci nie bedzie problemow z odkrecaniem.
powodzonka.
bo ja w swojej vr`ce mialem srube na zwykly klucz i kontre na bodajze 15.
jezeli nie dasz rady zostaje uciecie sruby i pozniej na warsztacie rozwiercenie i przegwintowanie, ale nie ma bata musi puscic. ja zalalem odrdzewiaczem i poszlo.
ewentualnie pozostaje podgrzewanie. Przy roznicy temperatur sruba puszcza na gwincie. Przy wymianie tylnej tarczy nie trzeba wyjmowac jarzma, tylko sam zacisk. odkrecasz srube pisaty i tarcza twoja. przy montowaniu polecam zapsikac miedzia w sprayu sruby. w przyszlosci nie bedzie problemow z odkrecaniem.
powodzonka.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 248 gości