Mam dokładnie ten sam problem z moim Golfem II GTI. Pod maską mam silnik PF. Tylko jest mała róznica bo ja mam instalacje gazową i co ciekawe!!!!!! Gdy nie moge zapalić z benzyny to uruchamiam awaryjne zapalanie z gazu ( mam dość mądra instalacje gazową która nie ma funkcji zapalania z gazu ale jest mała sztuczka i sie udaje

) wiec gdy nie moge zapalic z benzyny to zapalam z gazu ale co się dzieje z benzyną???? dlaczego sie można zapalić z benzyny???

Zauważyłem ze usterka ta często wystepuje gdy silnik jest ciepły lub bardzo ciepły gdy włączy się wentylator. I jak wtedy zgasze to juz przez jakiś czas nie ma opcji zeby zapalił z benzyny:( Czy Ty tez kolego Kołodziejgsm masz tak ze raczej na ciepło nie pali???? Aha i jesli moge prosic o troszke dokładniejsze wytłumaczenie o tych czujnikach w głowicy i jak to by mogło wygladać u mnie w silniku PF z 8 zaworową głowicą???? Widziałem tez jakieś czujniki w bloku silnika u mnie ale nie wiem który jest dokładnie od czego dlatego bede zobowiązany za jakies porady.
[ Dodano: 15 Cze 2006 22:54 ]
No i jeszcze ważna rzecz. Ja już zmieniłem obie pompy paliwa. Podawczą w baku oraz ciśnieniową razem z filtrem paliwa i nic

nadal usterka się powtarza więc to raczej nie jest wina pomp( przynajmniej w moim przypadku ) a widze że jest coraz więcej osób z ta słodką tajemnicą VW
