Zatrzymuje sie na obrotach po odpaleniu, potem opada ale...
: śr cze 14, 2006 17:08
Na zimnym silniku po odpaleniu zatrzymuje sie na 2000 obrotow (na gazie i na benzynie).
Po rozgrzaniu na gazie około 5 km opada (na benzynie szybciej po okolo 3 km).
Ale wtedy i tak nie jest wszystko ok, obroty falują 1000-1100 obrotow.
Dodam że przy prawidłowo ustawionym zapłonie obroty sie nie zawieszają ale wtedy nie ma wogole mocy, teraz mam wyprzedzony o 4 stopnie bodajże, i auto ma dynamike, jeśli wyprzedzil bym jeszcze bardziej to autko ma jeszcze wiekszą moc, powiedzial bym ze wtedy chodzitak jak powino. Ale znowu obroty przy takimustawieniu nie spadły by wogole, nawet po rozgrzaniu.
Podsumowując
Zapłon ustawiony książkowo - minimalna moc, przy startowaniu dusi się, nie zatrzymuje sie na obrotach
Zapłon wyprzedzony o 4 - o wiele wiecej mocy, zarzymuje sie na obrotach, bo rozgrzaniu obroty opadają lecz falują.
Zapłon jeszcze bardziej wyprzedzony - moc jak w zwykłym 1.8, obroty sie zawieszają i nie opadają nawet po rozgrzaniu.
Wymienlem silniczek krokowy na oryginalny bosha, wymienilem także czujnik temperatury.
Dodam że jest jeden, a miejsce jest na 2 czujniki na tej kostce. Może czegoś brakuje czy tamten czujnik zastępuje 2? Jest koloru żółtego.
Co robić. Pomocy!
Dla osoby ktorej się uda wysyłam 50 zł prosto na konto!
W razie czego jestem z Katowic, można oblukać osobiście, i wtedy jakby ktoś się specialnie fatygował i doszedł co jest grane to nawet podnosze stawke do 100 zł.
Powodzenia!
Po rozgrzaniu na gazie około 5 km opada (na benzynie szybciej po okolo 3 km).
Ale wtedy i tak nie jest wszystko ok, obroty falują 1000-1100 obrotow.
Dodam że przy prawidłowo ustawionym zapłonie obroty sie nie zawieszają ale wtedy nie ma wogole mocy, teraz mam wyprzedzony o 4 stopnie bodajże, i auto ma dynamike, jeśli wyprzedzil bym jeszcze bardziej to autko ma jeszcze wiekszą moc, powiedzial bym ze wtedy chodzitak jak powino. Ale znowu obroty przy takimustawieniu nie spadły by wogole, nawet po rozgrzaniu.
Podsumowując
Zapłon ustawiony książkowo - minimalna moc, przy startowaniu dusi się, nie zatrzymuje sie na obrotach
Zapłon wyprzedzony o 4 - o wiele wiecej mocy, zarzymuje sie na obrotach, bo rozgrzaniu obroty opadają lecz falują.
Zapłon jeszcze bardziej wyprzedzony - moc jak w zwykłym 1.8, obroty sie zawieszają i nie opadają nawet po rozgrzaniu.
Wymienlem silniczek krokowy na oryginalny bosha, wymienilem także czujnik temperatury.
Dodam że jest jeden, a miejsce jest na 2 czujniki na tej kostce. Może czegoś brakuje czy tamten czujnik zastępuje 2? Jest koloru żółtego.
Co robić. Pomocy!
Dla osoby ktorej się uda wysyłam 50 zł prosto na konto!
W razie czego jestem z Katowic, można oblukać osobiście, i wtedy jakby ktoś się specialnie fatygował i doszedł co jest grane to nawet podnosze stawke do 100 zł.
Powodzenia!