Zatrzymuje sie na obrotach po odpaleniu, potem opada ale...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Zatrzymuje sie na obrotach po odpaleniu, potem opada ale...

Post autor: djprezes » śr cze 14, 2006 17:08

Na zimnym silniku po odpaleniu zatrzymuje sie na 2000 obrotow (na gazie i na benzynie).

Po rozgrzaniu na gazie około 5 km opada (na benzynie szybciej po okolo 3 km).

Ale wtedy i tak nie jest wszystko ok, obroty falują 1000-1100 obrotow.

Dodam że przy prawidłowo ustawionym zapłonie obroty sie nie zawieszają ale wtedy nie ma wogole mocy, teraz mam wyprzedzony o 4 stopnie bodajże, i auto ma dynamike, jeśli wyprzedzil bym jeszcze bardziej to autko ma jeszcze wiekszą moc, powiedzial bym ze wtedy chodzitak jak powino. Ale znowu obroty przy takimustawieniu nie spadły by wogole, nawet po rozgrzaniu.

Podsumowując
Zapłon ustawiony książkowo - minimalna moc, przy startowaniu dusi się, nie zatrzymuje sie na obrotach

Zapłon wyprzedzony o 4 - o wiele wiecej mocy, zarzymuje sie na obrotach, bo rozgrzaniu obroty opadają lecz falują.

Zapłon jeszcze bardziej wyprzedzony - moc jak w zwykłym 1.8, obroty sie zawieszają i nie opadają nawet po rozgrzaniu.

Wymienlem silniczek krokowy na oryginalny bosha, wymienilem także czujnik temperatury.
Dodam że jest jeden, a miejsce jest na 2 czujniki na tej kostce. Może czegoś brakuje czy tamten czujnik zastępuje 2? Jest koloru żółtego.

Co robić. Pomocy!

Dla osoby ktorej się uda wysyłam 50 zł prosto na konto!
W razie czego jestem z Katowic, można oblukać osobiście, i wtedy jakby ktoś się specialnie fatygował i doszedł co jest grane to nawet podnosze stawke do 100 zł.

Powodzenia!


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr cze 14, 2006 19:34

a co z rozrządem ? wymieniałes ? w jakim stanie jest ?

[ Dodano: Sro Cze 14, 2006 19:34 ]
ja nie chce kasy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahha :jezor: :jezor: :jezor: :jezor: :jezor: :jezor:

[ Dodano: Sro Cze 14, 2006 19:35 ]
dziejo pisze:a co z rozrządem ?
sprawdz ustawienie

[ Dodano: Sro Cze 14, 2006 19:37 ]
sonda lambda może pada podejrzewam te 2 mozliwości rozrząd i lambda

[ Dodano: Sro Cze 14, 2006 20:03 ]
tu masz poradę od HOMSKIEGO sondy lambda

[ Dodano: Sro Cze 14, 2006 20:04 ]
dziejo pisze:u masz poradę od HOMSKIEGO sondy lambda
homsky
Gadatliwa bestia



Auto: Golf II 1.8 + LPG
Silnik: RP
Pomógł: 44 razy
Posty: 491
Skąd: Dolnośląskie - Nowa Ruda

Wysłany: Wto Maj 09, 2006 10:11
Ad.1 Typowe uszkodzenie sondy (zwarcie do masy lub brak oscylacji) analizator spalin wykryje,bo w tym momencie ECU zwieksza dawke benzyny, przy sprawnej sondzie powinienes mieć na analizatorze spalin CO poniżej 0,5% , HC poniżej 100ppm , jak jest uszkodzona sonda to CO bedzie grubo ponad 1% a czesto nawet kilka %.

Ad2. Tak , mozna sonde sprawdzic bez wpinania się w złacze diagnostyczne, zresztą w RP nie ma złącza OBD , mozna zczytac kody błyskowe, ale najlepiej wpiąć sie w sonde podczas pracy silnika na benzynie i multimetrem sprawdzić czy sonda oscyluje napięciem w granicach 0-0,8V i czy ta oscylacja jest powtarzalna w odstepach nie dłuższych niż 1-2s.



djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: djprezes » śr cze 14, 2006 23:22

A powiem ci że jak bylem u mechanika to na vagu wyszło mu zwarcie do masy na sondzie lambda ale powiedziel ze gazownicy tak ustawiają zeby lepiej pracowalo.

Co mozna z tym zrobic?


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr cze 14, 2006 23:29

resetowałes kompa?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: djprezes » śr cze 14, 2006 23:34

Resetowalem... od tego czasu co bylem u mechanika mineło już poltora miesiąca.

Wiec, jak odmasować lambde i czy ewentualnie da się odłączyć jakoś instalace gazową zeby sprawdzić czy byto pomogło.Czy moze nieda sie w zadnej sposob odlaczyc instalacji bez jej calkowitego rozmontowania?


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
puniek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 12:29
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: puniek » pn cze 19, 2006 15:37

Ja tez jestem za rozmasowaniem. Wtedy zobaczyć jak chodzi i sprawdzić sondę miernikiem. Pozdr.


Pamiętaj: pomoc = punkt. Pozdrowienia!

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pn cze 19, 2006 16:25

1) jazda na gazie ma wlasnie wyrzucac blad "zwracie sondy do masy" - tak wlasnie ma byc
2) w jakim stanie jest zolty czujnik czteropinowy?
3) krokowca czysciles?
4) ruszales moze krancowka przepustnicy?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 383 gości