Strona 1 z 4

mk2 schemat podłączenia świateł z przekaźnikami

: wt cze 13, 2006 20:42
autor: zielakVW
jak w temacie musze wzmocnić światła z 11,8V na 13,8V.

: wt cze 13, 2006 21:28
autor: okulik

: wt cze 13, 2006 22:01
autor: Duber
np.tak mozesz.

: wt cze 13, 2006 22:57
autor: kupszczelisty
Pisze że golf 1 i 2, a w mk3 też mi słabo świecą, jest już tam przekaxnik czy trzeba też przerobić??

: wt cze 13, 2006 23:01
autor: okulik
kupszczelisty pisze:Pisze że golf 1 i 2, a w mk3 też mi słabo świecą, jest już tam przekaxnik czy trzeba też przerobić??
raczej sa oryginalnie

: śr cze 14, 2006 10:24
autor: kupszczelisty
a napięcie gdzie mam sprawdzić?? przy żarówce włączonej??

: śr cze 14, 2006 10:27
autor: okulik
kupszczelisty pisze:a napięcie gdzie mam sprawdzić?? przy żarówce włączonej??
:okej:

przy wlaczonej raczej, zapal silnik, wlacz swiatla, i zmierz napiecie na zarowce

: śr cze 14, 2006 13:14
autor: miś fazi
Cześć w MK3 tak samo nie ma przekaznika i musisz go dorobić tylko w MK3 wiązka kabli dochodzi do złącza nad chłodnicą i dopiero z tamtąd dochodzi do reflektorów więc jak podłączysz zaraz koło lampy to tylko tą będziesz miał na przekazniku

[ Dodano: 14 Cze 2006 13:22 ]
Przepraszam zapomniałem powiedzieć lepiej i prościej jest zamontować dwa zestawy przekazniki kup od malucha są takie po dwa z kostką i zamontuj koło lamp bo w MK3 masz żarówki H1 osobno na światła mijania i drogowe

: śr cze 14, 2006 14:39
autor: kupszczelisty
mam H4, to gdzie mam się wpiąć do tej instalacji?? po co 2 przekaźniki?? Czyli ma to działać tak że to napięcie które pujdzie od włacznika lamp w aucie zamknie obwód i prąd będzie brany z akumulatora przez przekaźnik, jakie bezpieczniki na tym zastosować?? ile amper?

: śr cze 14, 2006 14:45
autor: okulik
kupszczelisty pisze:mam H4, to gdzie mam się wpiąć do tej instalacji?? po co 2 przekaźniki?? Czyli ma to działać tak że to napięcie które pujdzie od włacznika lamp w aucie zamknie obwód i prąd będzie brany z akumulatora przez przekaźnik, jakie bezpieczniki na tym zastosować?? ile amper?
http://vw-scene.info/porada15.html

: śr cze 14, 2006 14:56
autor: miś fazi
Cześć po to dwa przekazniki bo jeden włacza światło drogowe a drugi mijania sterowanie przekazników czyli ich cewek podłączasz z kabli ktore masz orginalnie do lamp a + podłączasz bezpośrednio z akumulatora gróbszym przewodem A dlatego ja podłączałem dwa orginalne zestawy bo wygodniej podłączyć koło lamp i nie rozbierać orginalnej wtyczki co ją masz nad chłodnicą a bezpieczniki takie jak orginalne do lamp ja dałem po 15 amper

[ Dodano: 14 Cze 2006 15:39 ]
Ten schemacik jest bardzo dobry tylko ma jeden błąd bo jak podłączysz nr 86 pod wyłącznik świateł to przekaznik łapie a potem co ? jak zmienisz z drogowych na mijania? dajesz dwa przekazniki a numer 86 jednego przekażnika podłączasz do kabla co orginalnie zasilał jedno włókno żarówki a numer 86 drugiego przekażnika podłączasz do kabla co orginalnie zasilał drugie włókno tej samej żarówki a poza tym to ok tylko nie podłacz tak ze z jednej strony auta masz drogowe a z drugiej mijania Jezeli sie myle to przepraszam

: czw cze 15, 2006 00:57
autor: malolat
toz to nie jest zaden blad, ale chyba logika, nie ?? :>
no bo jak jednym kablem wysterowac 3 stany?? :P on, off i turbo :)
co do dlugich to juz nie jest to tak istotne powiem ci, ale mijania sa sporo lepsze, moje po tej operacji, wymianie lamp i zarowek na nowe sa prawie tak mocne jak swiatla w oryginale mk1 :P

ktos robil soczewki, warto sie za to brac? bo mam ze 2 i moglbym cos pokombinowac, ale za bardzo nie jestem przekonany, ze jakos beda lepiej swiecic??

: czw cze 15, 2006 19:32
autor: miś fazi
Cześć mi jak zakładałem przekazniki chodziło zwłaszcz o zabezpieczenie styków manetki zmiany świateł a jak masz to nie ma obawy ze sie przypalą a jak mam drogowe po 75W torazem jest 150 a to nie jest zdrowe dla wyłącznika

: pt cze 16, 2006 15:32
autor: zielakVW
dzięki bardzo za pomoc :okej: