Strona 1 z 1

Wyłączający się licznik.

: pt sty 14, 2005 23:42
autor: netopeer
Od nie dawna mam golfa III GTD 1.9. Poprzedni właściciel wymieniał licznik normalnie chyba ten diesel miał licznik z obrotomierzem teraz jest z budzikiem :-) ale to nie problem kiedy silnik wchodzi na obroty licznik zeruje się tak jak by był wyłączany zapalają sie kontrolki tak jak przy wyłączonym silniku, kiedy opuszczam mu gaz wszystko wraca do normy. Zastanawiam się czy to styki (ktoś spartolił robote przekładając go ?) ? Czy ktoś spotkał się z podobnym probleme. Zastanawiam się na kupnem takiego licznika jak powinien być dla tej wersji VW i przełożeniem go. Jeśli wiecie gdzie moge kupić taki licznik proszę o porady :-) ....
Pozdrawiam!

: sob sty 15, 2005 02:51
autor: mafik
cześć, na elektronice się zabardzo nie znam, więc ci nie pomogę, ale licznik z obrotkiem możesz kupić na giełdzie, na allegro, na szrotach bądź na forum, kosztuje to ok. 150zł :helm:

: sob sty 15, 2005 14:54
autor: Corvax
Pooglądaj kabelki czy gdzie nie przytarte - wygląda na zwarcie. Być może w samej szafie, być może na wiązce. Licznik kupisz na giełdzie, allegro itp..

: sob sty 15, 2005 21:14
autor: netopeer
Thx! Więc postaram się coś upolować na allegro bądź na giełdzie :-). Jak będe miał nowy zajme sie rozbebeszaniem autka. Przeczytałem jak ustawić obrotomierz w trybie serwisowym tam gdzie km przjechane są pokazywane. Kiedy przekręcam kluczyk (nawet o tym nie wieidziałem ) dzieje sie podobnie i licznik też potrafi sie skasować :-). Kiedy udało mi sie go tak odpalić że sie nie wykasował przy 2500 obrotach (czyli chyba wtedy kiedy zaczyna turbina ciągnąć ) zrobił mu sie reset :-) nie pojerzewam żeby licznik był czymś uzależniony od turbo bo jest to przecież elemęt mechaniczny.

Pozdrawiam!

: sob sty 15, 2005 21:26
autor: Corvax
Turbina kręci się w całym zakresie obrotów i nie ma wpływu na licznik, to coś z prądem sie dzieje niedobrego.

: pn sty 17, 2005 01:21
autor: romusek
Mialem tez taki problem, pozniej okazalo sie ze mechanik zdupczyl robote. robilem glowice w III TD, jest tam kosta z kablami kolo glowicy, i od tej kostki kabelek jest przykrecony do bloku, no i odpadl, raz byla masa a raz jej nie bylo. a od alternatora przez ta kostke do licznika idze kabel do obrotomierza. no i obrotomierz tez mi sie zerowal i tez swiecily mi wszystkie kontrolki. Zrobilem to i chula. Moze u ciebie tez podobny diabel siedzi. jestem przekonany ze cos z masa.

reset zegarow

: śr kwie 08, 2009 12:15
autor: kiler09
moj problem polega na tym ze w momencie przekrecenia stacyjki resetuja mi sie zegary obrotomierz licznik chodza normalnie ale gdy chce wylaczyc auto wskazówki pozostaja w miejscu gdzie byly czyli np na 10k obrotów i np wskaznik paliwa w polowie dobiero ponowne przekrecenie kluczyka powoduje opadniecie ich w dol ale kolejny znow resetuje ilosc km i godzine. Bezpiecznik wymieniony co jeszcze moze byc przyczyna prosze o rade!!!!!!