Strona 1 z 1
trzęsąca się kierownica
: wt cze 13, 2006 12:10
autor: mireq
koła mam wywarzone, felgi proste. A podczas jazdy czyje drgania w kierownicy, najzabawniesze jest to że gdy spuszcze noge z gazu to drgania ustępują. POMOCY
: wt cze 13, 2006 12:56
autor: dziejo
witaj witaj na forum! nie widzę w tym nic zabawnego z tego copiszesz drgania sa wtedy kidy masz nogę na gazie a to znak że napęd ciagnie do przodu wynik z tego ze usterka lezy gdzies pzy układzie napędowym sprawdz jeszcze dokładnie kiedy się to dzieje czy na prostej , na zakręcie bardziej lub mniej ,w jakis okreslonych obrotach (predkosci ) z tego co piszesz trudno jeednoznacznie ustalić przyczynę tych drgań
: wt cze 13, 2006 13:04
autor: alepka
to i ja się podłącze. u mnie jest tak że nic sie nie dzieje dopóki nie zaczne hamowac. przy prędkości od 60 do 40 zaczyna drgać kierownica. powyżej i ponizej tych prędkośći jest ok. co to może być?? hamulce ma nowe wiec pogięte tarcze odpadają.
: wt cze 13, 2006 13:11
autor: dziejo
to nie od hamulców tylko usterka w układzie kierowniczym gałki , swożen wachacza amorki słabe najlepiej to sprawdzic w stacji diagnostycznej choć tak prawdę mówiąc nie wszystko wykaże na|tzrzepakach|
[ Dodano: Wto Cze 13, 2006 13:12 ]
jeszcze jedna zasdnicza żecz czyli ciśnienie w kołach
: wt cze 13, 2006 15:07
autor: mireq
przy prędkości powyżej 60 km/h, tak na marginesie to przeguby mam wymienione na nowe. przy zakrętach też się trzęsie. moje przypuszczenie to wał napędowy.
: wt cze 13, 2006 15:13
autor: Simon_VR
Podobne objawy sa jak polos jest krzywa lub gdy na oponce zrobi sie bula. Ostatnio mialem bule od wewnetrznej strony i trzepalo kiera.
: wt cze 13, 2006 15:14
autor: dziejo
w zasadzie to mk nie ma wału napędowego ale dobrze celujesz może któraś półoska bije na przegubie wewnętrzym znaczny luz
[ Dodano: Wto Cze 13, 2006 15:15 ]
tak to prawda takie są obiawy jak oponka uszkodzona słuszna uwaga
: wt cze 13, 2006 15:23
autor: Chmielu
U mnie było to samo - myślałem, że półoś krzywa, ale okazało się, że była to wina źle dokręconego przegubu wewnętrznego - od skrzyni biegów.
Zakupiłem za 12,50 komplet nowych śrubek do przegubów (orginałki

) przykręciłem i wszystko wróciło do normy

: śr cze 14, 2006 12:17
autor: replay
a byłeś u diagnosty ustawić zbieżność?? wyważenie kół to nie wszystko... sa jeszcze regulacje na wahaczach
: śr cze 14, 2006 16:21
autor: MarcinM
alepka pisze:to i ja się podłącze. u mnie jest tak że nic sie nie dzieje dopóki nie zaczne hamowac. przy prędkości od 60 do 40 zaczyna drgać kierownica. powyżej i ponizej tych prędkośći jest ok. co to może być?? hamulce ma nowe wiec pogięte tarcze odpadają.
Miałem identyczną sytuację. Po wymienie amorków i jednego sworznia wahacza efekt ustał.
Zbadaj sobie przedmie zawieszenie u diagnosty.