Czy robic remont?
: wt cze 13, 2006 08:00
Witam, moj GX ma slabe cisnienia otoz na pierwszym jest ok 9, i spada pokolei co pol atmosfery (czy czegos innego), w kazdym badz razie z wykresu tak wynika ze na ostatnim jest troszke ponizej 7, gdziesz znalazlem ze GX nowy powinien miec ok 12 atmosfer, poradzcie co robic, oleju troche tez bierze:( , ponoc poprzedni wlasciciel robil mu remont (pierscienie nominaly i uszczelniacze zaworow, ale trudno powiedziec czy to wogole prawda, nie rozbierajac) i odkad go kupilem jezdze na mineralnym, tak ok 120 tysiecy juz zrobilem na takim oleju, ponoc wczesniej tez na takim jezdzil, wydaje mi sie ze jak poprzedni wlasciciel jezdzil na mineralu to po remoncie lepiej tez zostac na mineralu, a chcialbym sie przezucic chociaz na polsyntetyk. Otoz interesuje mnie wasza opinia na temat remontu, czyli co mniej wiecej moze byc przyczyna tak niskich cisnien i co nalezaloby wymienic i jakie to sa koszta takiego remontu, bo w sumie na temat naprawy silnika to jeszcze nigdy nie rozbieralem dalej jak zdjecie popkrywy zaworow:) Dodam ze wedlug obliczen to moze miec najechane ok 420 tys km, ale to tylko domysly, od niby remontu zrobilem jakies 120 tys. Pomozcie mojemu biednemu golfikowi, bo traci moc