Czy robic remont?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mati_2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 20, 2005 14:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Czy robic remont?

Post autor: Mati_2 » wt cze 13, 2006 08:00

Witam, moj GX ma slabe cisnienia otoz na pierwszym jest ok 9, i spada pokolei co pol atmosfery (czy czegos innego), w kazdym badz razie z wykresu tak wynika ze na ostatnim jest troszke ponizej 7, gdziesz znalazlem ze GX nowy powinien miec ok 12 atmosfer, poradzcie co robic, oleju troche tez bierze:( , ponoc poprzedni wlasciciel robil mu remont (pierscienie nominaly i uszczelniacze zaworow, ale trudno powiedziec czy to wogole prawda, nie rozbierajac) i odkad go kupilem jezdze na mineralnym, tak ok 120 tysiecy juz zrobilem na takim oleju, ponoc wczesniej tez na takim jezdzil, wydaje mi sie ze jak poprzedni wlasciciel jezdzil na mineralu to po remoncie lepiej tez zostac na mineralu, a chcialbym sie przezucic chociaz na polsyntetyk. Otoz interesuje mnie wasza opinia na temat remontu, czyli co mniej wiecej moze byc przyczyna tak niskich cisnien i co nalezaloby wymienic i jakie to sa koszta takiego remontu, bo w sumie na temat naprawy silnika to jeszcze nigdy nie rozbieralem dalej jak zdjecie popkrywy zaworow:) Dodam ze wedlug obliczen to moze miec najechane ok 420 tys km, ale to tylko domysly, od niby remontu zrobilem jakies 120 tys. Pomozcie mojemu biednemu golfikowi, bo traci moc :panna:


Puławski klub VW: emotionvw.w.interia.pl

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt cze 13, 2006 08:20

co do cen to nie mam rozeznania, co do przyczyn spadku ciś. w cylindrach to są 2 główne przyczyny: pierścienie nz tłokach nie trzymają już wymiaru lub są popękane lub zawory a właściwie gniazda zaworów są już powypalane i stąd spadek ciś. szacujesz silnik na 420 tyś. to jest spory przebieg, moze warto kupić silnik z mniejszym przebiegiem i zrobić kompletny remont ze wszystkim, warto jeszcze podjechać na dobry warsztat (niekoniecznie ASO) i tam zasięgnąć opini czy warto go jeszcze remontować


:-k ...

Mati_2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 20, 2005 14:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Mati_2 » wt cze 13, 2006 08:33

To jeszczy przy okazji jedno pytanko, jezeli drugi silnik to jaki bedzie pasowal zamiast GX, wtrysk to ke jetronic, 90KM, chodzi o to zeby ewentualnie wymienic sam silink bez zadnych innych gratow :chytry:


Puławski klub VW: emotionvw.w.interia.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 350 gości