Ciśnienie w cylindrach 1.8 16v--POMOCY !!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
makin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn lis 01, 2004 18:36
Lokalizacja: Barlinek
Kontakt:

Ciśnienie w cylindrach 1.8 16v--POMOCY !!!!

Post autor: makin » pt sty 14, 2005 20:09

właśnie wstawiłem do mojej Jetty silniczek 1.8 16v PL, i tak:
zabieram sie za pomiar ciśnienia w cylindrach a tu taki soprise!
na I cylindrze-14 oki
naII cylindrze-7? lipa
na III cylindrze-3?? lipa
na IV cylindrze-3??? lipa
czy to możliwe czy to jakieś jaja w pomiarach?
jak to jest realne to jaka może być tgo przyczyna?
może bateria jest słaba? (dodam że silnik niechce zapalić)


only- VW, sprzedam silnik 1.8 komplet

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt sty 14, 2005 20:40

JAK KRECI ROZRUSZNIK LATWO CZY CIEZKO??
JAK ŁATWO SPRAWDZ SZCZELNOSC CYLINDRÓW CZY NIE UCIEKA KOMPRESJA PRZEZ ZAWORY BO TO NAJBARDZIEJ PRAWDOPODOBNE
JAK CIEZKO NALADUJ AKUMULATOR I SPRAWDZ PONOWNIE


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pt sty 14, 2005 21:40

wlej oleju na cylindry i sprawdź pomiar.
Jak się poprawi to pierścionki


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt sty 14, 2005 22:43

Michael G60 pisze:wlej oleju na cylindry i sprawdź pomiar.
Jak się poprawi to pierścionki
sprawdzenie szczelnosci to juz powie:D
pozdrawiam


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob sty 15, 2005 00:42

a może by go tak na sznurek?
jak masz hydro puste to go nie zapalisz


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob sty 15, 2005 13:11

Może ma wyrobione gniazda popychaczy i olej zamiast do nich to leje sie spowrotem do miski. Wtedy to chociaż by chciał to i tak nie sprawdzi. A jak popychacze pupa to jak się zawory nie domykały to je mogło przypalić i wtedy też pupa. A jak silnik miał płytkową regulacje i nikt nie sprawdzał to też się mogły wypalić. Ja bym nie sprawdzał ciśnienia tylko bym motor rozebrał i pomierzył tuleje i tłoki. A głowice to całą rozebrać i pomierzyć. Czas zmarnowany ale przyczyne ustalisz. Bo zazwyczaj jak się silnik kończy to różnice ciśnień nie przekraczają 2,5 bara.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 16, 2005 01:23

a ja mysle ze sie zawory ztlokami spotkaly i powod braku kompresji jest ten


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz sty 16, 2005 17:26

16V jest kolizyjny??



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 16, 2005 17:33

jak cholera:D
nawet w skrajnych przypadkach prowadnice pekaja


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz sty 16, 2005 17:35

Zerwanie paska w tym silniku jest bardzo bolesne.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 16, 2005 18:12

no znam goscia posiadajacego paska 20 16 ibize cupre i golfa gti ktormu mowilem zeby paski zmienil on to bezkolizja przeciez i nie dal sobie wytlumaczyc az tu powaga w jeden dzien dwa paski rozrzadu sie w jego autach zerwaly:D:D
teraz co 40tys wymienia


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 16, 2005 18:12

ja na szczescie mam prawdziwa bezkolizje dzieki tlokom:D


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 97 gości