1.8 abs,dziwne zachowanie pompy paliwa,nie pali
: ndz cze 11, 2006 19:19
pytanko do forumowiczow,moze juz ktos mial taki przypadek;
a zaczelo sie tak; pewnego pieknego dnia tzn wczoraj vento rzucilo palenie,po nitce do klebka,iskra jest,paliwa niet,dostal dawke do gardziolka-trybi;wiec do bagaznika.dekiel do gory-pompa martwa.wymienilem.podlaczylem nowa-cisza.przekaznik pompy odlacza ja po jakis 2 sekundach.na przekazniku pompy napiecie sterowania jest(plus ze stacyjki)drugi koniec sterowania jest masa,ktora idzie zesterownika wtrysku(komputera tzw;)a wiec jest tak .;masa pojawia sie na jakies dwie sekundy i zanika,stad wylaczenie pompy.sprobowalem podac mase z nadwozia bezposrednio.oeszem przekaznik zalacza jak trzeba ale pompa dalej nie podaje.a wiec miernik i do tylu czyli wtyczki pompy.a teraz efekty;masa jest bez watpienia.
ale za to z plusem sie dzieje cos dziwnego;napiecie zawiera sie od 12,3 (czyli normalne )do 5-5,5 volta czego efektem jest brak checi do pracy pompy paliwa.na obcym zasilaniu chodzi jak najbardziej;
CO JEST GRANE!!!!!!!!!!!
oczywiscie podlaczylem ja na krotko z wylacznikiemi jakos sie przemieszczam
pompa podczas pracy silnika chodzi caly czas(pewnie padnie zaraz ,ale mam 2 niepotrzebnie zmieniona)
pytanie1 CO STERUJE POMPA??
ptyanie2 CO JEST GRANE I ILE MOZNA STRACIC
z gory dzieki za pomoc
a zaczelo sie tak; pewnego pieknego dnia tzn wczoraj vento rzucilo palenie,po nitce do klebka,iskra jest,paliwa niet,dostal dawke do gardziolka-trybi;wiec do bagaznika.dekiel do gory-pompa martwa.wymienilem.podlaczylem nowa-cisza.przekaznik pompy odlacza ja po jakis 2 sekundach.na przekazniku pompy napiecie sterowania jest(plus ze stacyjki)drugi koniec sterowania jest masa,ktora idzie zesterownika wtrysku(komputera tzw;)a wiec jest tak .;masa pojawia sie na jakies dwie sekundy i zanika,stad wylaczenie pompy.sprobowalem podac mase z nadwozia bezposrednio.oeszem przekaznik zalacza jak trzeba ale pompa dalej nie podaje.a wiec miernik i do tylu czyli wtyczki pompy.a teraz efekty;masa jest bez watpienia.
ale za to z plusem sie dzieje cos dziwnego;napiecie zawiera sie od 12,3 (czyli normalne )do 5-5,5 volta czego efektem jest brak checi do pracy pompy paliwa.na obcym zasilaniu chodzi jak najbardziej;

oczywiscie podlaczylem ja na krotko z wylacznikiemi jakos sie przemieszczam
pompa podczas pracy silnika chodzi caly czas(pewnie padnie zaraz ,ale mam 2 niepotrzebnie zmieniona)
pytanie1 CO STERUJE POMPA??
ptyanie2 CO JEST GRANE I ILE MOZNA STRACIC
z gory dzieki za pomoc