Strona 1 z 1

CENTRALNY ZAMEK

: sob cze 10, 2006 22:46
autor: PRZEMOR
Mam dosc powazny problem z podłaczeniem alarmu a konkretnie mowiac ze sterowaniem centralnym zamkiem.Alarm Inferno autko golf mk 2 91 rocznik 1,3 i z oryginalnym centralnym zamkiem.Problem jest taki, ze na wyjsciach z centralki alarmu OTWIERANIE / ZAMYKANIE (wyjscia sterujace centralnym zamkiem) mam napiecie ok 1V.I teraz pytanie czy to napiecie to wina spieprzonej centralki z alarmu czy moze tak ma byc,jezeli tak to prosze o pomoc jak wyjść z tego problem,jak podłaczyc kabelki z centralnego aby było OK,ewentualnie jakie zamontowac przekazniki i jak je podłaczyc.Z gory wielkie dziei za pomoc :pub: :pub:

: ndz cze 11, 2006 00:02
autor: adam-gda
Jak mialem central w swoim MK3 (tyle ze dkoladany) to przy montazu alarmu powiedzieli mi ze trzeba jeszcze jedno uzadzonko do wzmocnienia sygnalu zamatowac bo sam alarm nie podola centralowi. Nie wiem jakie jest to uzadzenie ale pewnie jakis wzmacniacz sygnalu czy cos w tym stylu.

: ndz cze 11, 2006 00:19
autor: Paweł Marek
http://www.mastertrade.pl/instrukcje/infernoschem.pdf

Nie rób tak jak pisze w punkcie 6,4. Alarm podaje impulsy masy. Twoje auto potrzebuje impulsu plusowego na kablch zielonym i szarym w wiązce dzrzwiowej. Plus uzyskasz zakładając przerzutnik na każde wyjście sterujące. Znajdziesz schemacik pod tą nazwą szukajką, dałem go ze dwa razy na forum

[ Dodano: Nie Cze 11, 2006 12:20 am ]
a w dwójce nie zielony i szary tylko czerwono żółty i czerwono biały.

: pn cze 12, 2006 09:36
autor: PRZEMOR
A gdzie moge kupic taki przerzutnik,patrzyłem na allegro ale nic nie znalazłem

: pn cze 12, 2006 13:25
autor: pushkin77
taki przerzutnik kupisz w pierwszym sklepie elektronicznym a nazywa sie przekaznik

: pn cze 12, 2006 15:50
autor: Paweł Marek
Np zwykły przekaźnik samochodowy z wyjściami 85, 86, 30, i 87. Może mieć jeszcze wyjście 87a które zostanie niewykorzystane. I podpinasz wszystko jak na schemaciku. Wyjścia 85 i 86 sa od cewki, 30 i 87 od zworek.

: pn cze 12, 2006 23:09
autor: PRZEMOR
Czyli tak........mam dwa wyjscia zsterujace zamkiem z centralki alarmu na ktorej podawane sa impulsy - minus.Do kazdego z tych wysc daje po przekazniku (np.ze swiatel z poloneza)
-pod nr 58 na przekazniku daje +
-pod 86 daje moj minus z centralki(z wyjsc sterujacych zamkiem)
-a co z 87 i 30???????? tam bede mial impulsy plusowe do zamka ?
CHYBA COS POPIERNICZYŁEM :goof: :goof:
Chyba zaden elektryk ze mnie ](*,)

: pn cze 12, 2006 23:18
autor: Paweł Marek
Po pierwsze nie 58 tylko 85. Po drugie: do 30 również dajesz plus ( po prostu zwierasz z 85, wtedy na 87 dostaniesz sygnał plusowy do sterowania zamkiem, powodzenia. Oczywiście równie dobrze mozesz plus dać do 87, wtedy sygnał dostaniesz na 30, wsio rawno. 86 tak jak piszesz sygnał minusowy z alarmu. Powodzenia i dobranoc.

: pn cze 12, 2006 23:22
autor: wieczor15
PRZEMOR, skoro masz oryginalny pneumatyczny to jak to jest z dzrzwiami kierowcy?? one tesh sie zamkna po podlaczeniu bo z tego co czytalem to nie badzo, ale niejestem pewien. tesh wlasnei myslalem zeby do swojej nz wstawic alerm ze sterowniem zamikeim pneumatycznym ake nie wiem czy po prostu nie podlaczyc jednego silownika w dzrzwi kierowcy ktory zaykalby wszsytko. to jak to w koncu jest zamkna sie te dzrwi kierowcy czy nie??

: pn cze 12, 2006 23:27
autor: Paweł Marek
wszystko się zamknie do czego pneumatyczny CZ jest podłączony. 4 drzwi, bagażnik, nie wiem czy klapka wlewu w dwójkach też jest na centralnym a le jeśli jest to też sie zamknie. Sens podłączenia dodatkowego siłownika w dzrwiach kierowcy jest taki, że można wtedy uzyskać zamknięcie tylko tych jednych drzwi z alarmu, bez uruchamiana centrala pneumatycznego. Czyli dla mnie bez sensu.

: pn cze 12, 2006 23:33
autor: wieczor15
no w sumie tak ae cztalem tak ze w dojkach nie ma jeszcze prowadzonego powietrza w dzrzwiach kierowcy a jedynie samo przekrecenie zamka podaje impuls na kompresor i reszta sei zamyka . czytalemze w mk3 to jest juz w drzwiach kierowcy w one si zamkna. to ja jush nie wiem??

: wt cze 13, 2006 11:35
autor: PRZEMOR
A wiec tak.W drzwiach kierowcy nie mialem silownika,jest tam tylko przy zamku przełacznik ktory zamyka lub otwiera reszte drzwi(daje sygnal do pompki).Poradzilem sobie w ten sposob ze wyciagnalem silownik z klapki z wlewu paliwa z zamontowalem w drzwiach kierowcy,z tym ze nie mam teraz mozliwosci zamkniecia wszystkich drzwi z kluczyka od kierowcy.Montujac silownik w dzwiach kierowcy trzeba podciagnac wezyk z powietrzem ten sam co szedl do klapki z wlewu paliwa,trzeba kupic wezyk i przedluzyc

[ Dodano: Pon Cze 19, 2006 3:26 pm ]
W sobote probowałem podlaczyc centralny pod alarm w/g waszych wskazowek i.......PORAŻKA.Wydaje mi sie ze wszystko byłoby ok gdyby nie to ze aby uruchomic pompke trzeba podac jej 2 razy sygnal ( + ).Odłaczylem pompke i podpialem ja bezposrednio pod akumulator i moje przypuszczenie potwierdziły sie.I tak,jak doloze kabel z plusem to nie reaguje,dopiero jak drugi raz go doloze zaczyna chodzic.Jezeli np.za pierwszym razem zasteruje na otwieranie daje + dwa razy ale jezeli chce dac zaraz na zamykanie to plus daje juz tylko raz i tak w kolko.po chwili przerwy w pracy trzeba ten plus dac znow dwa razy.POMÓŻCIE bo juz pomalu zaczynam sie poddawac

[ Dodano: Pon Cze 19, 2006 7:36 pm ]
jezeli to ma pomoc to nr pompki 443 862 257A producent VDO