Strona 1 z 1

niecałkowite hamowanie tył GOLF III

: sob cze 10, 2006 17:10
autor: bartmich3
co trzeba zrobić zeby zaczeło hamować tak jak trzeba ??
byłem na przeglądzie i hamulec z przodu jest dobry a z tyłu nie ! wiem ze układ jest jednostopniowy, czy może być powietrze w układzie i stąd słabe hamowanie ?

szczeki tył i przód ideał !!!!!!


o co tu biega ??

: sob cze 10, 2006 17:18
autor: homsky
bartmich3 pisze:co trzeba zrobić zeby zaczeło hamować tak jak trzeba ??
byłem na przeglądzie i hamulec z przodu jest dobry a z tyłu nie ! wiem ze układ jest jednostopniowy, czy może być powietrze w układzie i stąd słabe hamowanie ?

szczeki tył i przód ideał !!!!!!
Nie rozumiem , co to znaczy że hamulec z tyłu jest nie dobry???? Napisz konkretniej co sie dzieje , albo podaj wartości z pomiaru sił hamowania kół osi przedniej i tylnej.

: sob cze 10, 2006 17:37
autor: Thomas_07
Słyszałem że z tyłu znajduje się regulator siły hamowania. Zależnie od tego jak obciążony jest samochod z taką siłą hamuje tylna oś. Myśle że dlatego taka różnica.

: sob cze 10, 2006 18:41
autor: Adamtd
bartmich3 pisze: układ jest jednostopniowy
Co miałeś na myśli??? Układy nie dzielą się na stopniowe tylko w zależności od ilości obwodów (zresztą inne niż dwuobwodowe nie są dopuszczalne)

[ Dodano: Sob Cze 10, 2006 18:43 ]
bartmich3 pisze:czy może być powietrze w układzie i stąd słabe hamowanie ?
Ale oczywiście że może być zapowietrzony, ale faktycznie napisz co miałeś na myśli jako zły hamulec - co wyszło na tym przeglądzie

: sob cze 10, 2006 18:51
autor: greg
jedno pytanie - co z ręcznym też jest słaby? jeśli też to albo samoregulatory nalezy sprawdzić a skoro szczęki ok zobacz stopień zużycia bębna a dopuszczalne jest 1mm na srednicy czyli 0,5mm z jednej strony.

: ndz cze 11, 2006 12:03
autor: dziejo
Thomas_07 pisze:regulator siły hamowania.
korektor hamowania w ramach sprostowania jesli chodzi o niego poszukaj wstecz troszkę napisałem o nim