Witam
Zamontowalem zegary od 1.3 typu motometer ze względu na obrotomierze. Wymienilem predkosciomierz i niby wszystko hula jak sie patrzy (mialem wczesniej standardowe zegary od mojego modelu VDO 1.6) I problem w tym, ze blednie pokazuje mi temp. silnika.
Wskazanie jest zawyzone o jakies 20%
Co prawda od kilku dni nie hula mi wentylator, ale temp. nie powinna byc taka wysoka przy jezdzie (zrozumiale jest podniesienie wskazania podczas stania w korku, ale nie przy 90km/h 2000 obr. na 5 biegu)
Czy to chodzi o typ zegarow? (motometer) czy cos innego jest nie tak?
Serdecznie dzieki za wszelką pomoc
Bledne wskazania temp. silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mylisz sie kolego. Po zobaczeniu blednych wskazan, wymienilem sam wskaznik temperatury i to samo.
Wydaje mi sie, ze to sprawa zwiazana, z typami silnika. Budowa 1.3 znacznie sie rozni od 1.6 i 1.8. Mozliwe, ze nieco inaczej zbiera informacje o temp. w 1.3 stad blad w pomiarze, albo inny czujnik.
Tak czy inaczej, wentylator mi juz hula, ale ale zalacza sie, wedlug wskazania miernika temp, przy niesamowitej temperaturze.
Wydaje mi sie, ze silnik pracuje dobrze i ma dobra temperature i nie mam sie czego obawiac. Wolalem zapytac, bo nie do konca pewny bylem.
Dzieki za reakcje
Wydaje mi sie, ze to sprawa zwiazana, z typami silnika. Budowa 1.3 znacznie sie rozni od 1.6 i 1.8. Mozliwe, ze nieco inaczej zbiera informacje o temp. w 1.3 stad blad w pomiarze, albo inny czujnik.
Tak czy inaczej, wentylator mi juz hula, ale ale zalacza sie, wedlug wskazania miernika temp, przy niesamowitej temperaturze.
Wydaje mi sie, ze silnik pracuje dobrze i ma dobra temperature i nie mam sie czego obawiac. Wolalem zapytac, bo nie do konca pewny bylem.
Dzieki za reakcje
God damn it!!! W cośmy jebli?
Zarzucilem ten wskaznik przy drugim montazu zegarow, gdy wymienialem predkosciomierz jakis juz czas temu.
Wczoraj wymienilem czujnik tem. plynu chlodzacego, sprawdzilem termostat, czy sie rozszerza i oczyscilem styki na jednej kostce (byla tak zasniedziala, ze wogole nie prowadzila pradu) i mimo wszystko wskazanie na zegarach jest takie samo (wysokie). Wentylator sie juz wlacza, termostat dziala, wiec plyn chlodzacy smiga... Chodzi zdaje sie o pomiar temp. i tylko o to. Jest inny w 1.3 a inny w silnikach 1.6 1.8.
peace
Wczoraj wymienilem czujnik tem. plynu chlodzacego, sprawdzilem termostat, czy sie rozszerza i oczyscilem styki na jednej kostce (byla tak zasniedziala, ze wogole nie prowadzila pradu) i mimo wszystko wskazanie na zegarach jest takie samo (wysokie). Wentylator sie juz wlacza, termostat dziala, wiec plyn chlodzacy smiga... Chodzi zdaje sie o pomiar temp. i tylko o to. Jest inny w 1.3 a inny w silnikach 1.6 1.8.
peace
God damn it!!! W cośmy jebli?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 249 gości