Strona 1 z 1

MK3 TDI [1z] 1000 km po wymianie rozrządu

: czw cze 08, 2006 19:53
autor: GSOWIEC
Jak w temacie - trzy tygodnie temu wymieniłem pasek, rolkę i napinacz. Wymianę robił gość, co do którego kompetencji nie mam cienia wątpliwości - absolutnie!

Po wymianie auto paliło od strzała - do przedwczoraj, gdy trzeba było go chochlować kilka sekund, dziś jeszcze dłużej. Na ciepłym silniku rewelacja, wygląda zatem, że zgubił kąt wtrysku...

Wykluczam koło zębate na wale, podobnie świece, bo jak wiadomo teraz nie powinny świecić...

Pytanie brzmi, czy kąt mógł się przestawić na skutek tzw "układania się paska" i dociągania go przez napinacz???

: czw cze 08, 2006 19:56
autor: Komas
podpinam sie pod pytanie. Mam to samo.
A jak ci chechla i zapali to odrazu ladnie pracuje? Czy sie wkreca?

P.S
Jak zmienic kat wtrysku?

: czw cze 08, 2006 20:06
autor: GSOWIEC
Komas pisze:A jak ci chechla i zapali to odrazu ladnie pracuje? Czy sie wkreca?
Hmmm... wczoraj rano jak załapał z miejsca miał 950 obr/min wszystkie gary hulały od razu, dziś przez sekundę jakby kręcił nieco niżej na obrotach, jednak budą też nie trzęsło...