Strona 1 z 1
przekrzywiony mkIII !!!
: pt sty 14, 2005 00:11
autor: orzel12
mam problemik ostatnio obchodzilem mojego golfika dookola i zauwazylem ze szpara miedzy kolem a blotnikiem jest wieksz niz po prawej myslalem ze tak jest bo stoje w nierownosci ale odjechalem dalej i nic tak samo dla pewnosci wziolem metrowke i rzeczywiscie jest 2-3 cm roznicy!!!!
dlaczego tak jest co moze byc przyczyna????
: pt sty 14, 2005 00:20
autor: ku_bi
a zbieżność już ustawiłeś? może był bity?
: pt sty 14, 2005 00:25
autor: orzel12
zbieznosc ustawilem tydzien temu a ta ruznica jest tylko z przodu tyl jest ok
: pt sty 14, 2005 00:46
autor: ku_bi
zbieżność ustawia się tylko z przodu. jeśli auto było walone to zazwyczaj tylko z jednego boku. jak masz nadmiar kasy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
to jedz zrob geometrię nadwozia (ok 50pln) wtedy dowiesz się czy było bite czy też nie
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: pt sty 14, 2005 00:59
autor: orzel12
na nadmiar kaski teraz akurat nie narzekam...
wiem ze geometrie robi sie tylko z przodu
a czy przyczyna moze byc tylko ze byl bity czy cos innego tez??
bo dosc solidnie go ogladalem i albo jest bardzo dobrze zrobiony albo nie byl walony
: pt sty 14, 2005 01:04
autor: dino84
Najprawdopodobniej byl walniety
Takie sa efekty
: pt sty 14, 2005 01:09
autor: ku_bi
orzel12 pisze:na nadmiar kaski teraz akurat nie narzekam...
wiem ze geometrie robi sie tylko z przodu
a czy przyczyna moze byc tylko ze byl bity czy cos innego tez??
bo dosc solidnie go ogladalem i albo jest bardzo dobrze zrobiony albo nie byl walony
to może być od uderzenia ale niekoniecznie. miałem na myśli żebyś wykonał badanie komputerem wszystkich punktów pomiarowych (kontrolnych) w aucie - nie ustawianie geometri kół. wtedy będziesz wiedział czy był uderzony samochód
: pt sty 14, 2005 01:17
autor: r30q
otoz nie koniecznie byl walniety, koledze to samo sie w corrado zrobiło po tym jak w okolocach katowic wjechał w dół , łamiąc felge , a przesunał sie caly wachacz do tylu.
: pt sty 14, 2005 01:22
autor: orzel12
wiec co proponujecie zrobic jechac do mechaniora czy udac sie na "RTG" tych punktow
: pt sty 14, 2005 01:23
autor: king66
a ma ktos opis punktow kontrolnych do mk II????
wiem ze mozna to robic bez ramy i komputera...
sa takie magiczne zalamania karoserii miedzy ktorymi sa konkretne wymiary... i wystarczy zalapc to miara zwykla... zeby zgrubsza wylapac co i jak
pozdro
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
: pt sty 14, 2005 01:30
autor: orzel12
king66 pisze:a ma ktos opis punktow kontrolnych do mk II????
wiem ze mozna to robic bez ramy i komputera...
jesli jest cos takiego to ja prosze do mkIII
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
: pt sty 14, 2005 02:12
autor: paolo
prawdopodobnie z jednej strony sprezyna jest slabsza i to tyle. Czesty przypadek w BMW E34
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: pt sty 14, 2005 02:58
autor: robson_corrado
JEZELI KOLO JEST COFNIETE WEJDZ WEKANAL POLUZUJ SRUBY OD WUZKA I SPROBUJ PRZESTAWIC PRZOD TYŁ JESLI SIE DA TO MASZ SZCZESCIE --- TAK JAK KOLEGA PISAL TO MOZE BYC EFEKTEM MOCNEGO UDERZENIA W JAKAS DZIURE !!! PRZERABIALEM TO