Strona 1 z 1

przekrzywiony mkIII !!!

: pt sty 14, 2005 00:11
autor: orzel12
mam problemik ostatnio obchodzilem mojego golfika dookola i zauwazylem ze szpara miedzy kolem a blotnikiem jest wieksz niz po prawej myslalem ze tak jest bo stoje w nierownosci ale odjechalem dalej i nic tak samo dla pewnosci wziolem metrowke i rzeczywiscie jest 2-3 cm roznicy!!!!
dlaczego tak jest co moze byc przyczyna????

: pt sty 14, 2005 00:20
autor: ku_bi
a zbieżność już ustawiłeś? może był bity?

: pt sty 14, 2005 00:25
autor: orzel12
zbieznosc ustawilem tydzien temu a ta ruznica jest tylko z przodu tyl jest ok

: pt sty 14, 2005 00:46
autor: ku_bi
zbieżność ustawia się tylko z przodu. jeśli auto było walone to zazwyczaj tylko z jednego boku. jak masz nadmiar kasy :) to jedz zrob geometrię nadwozia (ok 50pln) wtedy dowiesz się czy było bite czy też nie :bigok:

: pt sty 14, 2005 00:59
autor: orzel12
na nadmiar kaski teraz akurat nie narzekam...
wiem ze geometrie robi sie tylko z przodu :jezor:
a czy przyczyna moze byc tylko ze byl bity czy cos innego tez??
bo dosc solidnie go ogladalem i albo jest bardzo dobrze zrobiony albo nie byl walony

: pt sty 14, 2005 01:04
autor: dino84
Najprawdopodobniej byl walniety :bigok:
Takie sa efekty

: pt sty 14, 2005 01:09
autor: ku_bi
orzel12 pisze:na nadmiar kaski teraz akurat nie narzekam...
wiem ze geometrie robi sie tylko z przodu :jezor:
a czy przyczyna moze byc tylko ze byl bity czy cos innego tez??
bo dosc solidnie go ogladalem i albo jest bardzo dobrze zrobiony albo nie byl walony
to może być od uderzenia ale niekoniecznie. miałem na myśli żebyś wykonał badanie komputerem wszystkich punktów pomiarowych (kontrolnych) w aucie - nie ustawianie geometri kół. wtedy będziesz wiedział czy był uderzony samochód

: pt sty 14, 2005 01:17
autor: r30q
otoz nie koniecznie byl walniety, koledze to samo sie w corrado zrobiło po tym jak w okolocach katowic wjechał w dół , łamiąc felge , a przesunał sie caly wachacz do tylu.

: pt sty 14, 2005 01:22
autor: orzel12
wiec co proponujecie zrobic jechac do mechaniora czy udac sie na "RTG" tych punktow

: pt sty 14, 2005 01:23
autor: king66
a ma ktos opis punktow kontrolnych do mk II????
wiem ze mozna to robic bez ramy i komputera...
sa takie magiczne zalamania karoserii miedzy ktorymi sa konkretne wymiary... i wystarczy zalapc to miara zwykla... zeby zgrubsza wylapac co i jak
pozdro :helm:

: pt sty 14, 2005 01:30
autor: orzel12
king66 pisze:a ma ktos opis punktow kontrolnych do mk II????
wiem ze mozna to robic bez ramy i komputera...
jesli jest cos takiego to ja prosze do mkIII :chytry:

: pt sty 14, 2005 02:12
autor: paolo
prawdopodobnie z jednej strony sprezyna jest slabsza i to tyle. Czesty przypadek w BMW E34 :)

: pt sty 14, 2005 02:58
autor: robson_corrado
JEZELI KOLO JEST COFNIETE WEJDZ WEKANAL POLUZUJ SRUBY OD WUZKA I SPROBUJ PRZESTAWIC PRZOD TYŁ JESLI SIE DA TO MASZ SZCZESCIE --- TAK JAK KOLEGA PISAL TO MOZE BYC EFEKTEM MOCNEGO UDERZENIA W JAKAS DZIURE !!! PRZERABIALEM TO