Pomocy golf mk4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kju
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 14:52
Lokalizacja: b-rd

Pomocy golf mk4

Post autor: kju » śr cze 07, 2006 12:06

Witam, posiadam golfa IV, silnik 1.4 w wersji trendline, rocznik 99.
Mój problem wygląda następująco, samochód po przejechaniu ponad 1000km zżarł ponad litr oleju (nie wycieka), nie wiem czy to ma powiazanie, ale silnik pracuje nierówno, na niskich obrotach telepie się jak w dislu, ale mechanik powiedział, że to poduszka pod silnikiem, help



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » śr cze 07, 2006 13:50

powinien mocno wymic i przy mocniejszym przegazowaniu z rurki powinien poleciec olej wtedy. jak tak bedzie to uszczelniacze do wymiany


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

kju
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 14:52
Lokalizacja: b-rd

Post autor: kju » śr cze 07, 2006 16:22

na rurze wydechowej jest nalot pewnie od oleju, ale dym z rury nie leci :|



jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » śr cze 07, 2006 21:40

A nie przybywa płynu chłodniczego? Nie ma plam w zbiorniczku wyrównawczym?



KUBEK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn maja 22, 2006 21:36
Lokalizacja: PSZCZYNA

Post autor: KUBEK » śr cze 07, 2006 23:17

Jaki masz przebieg bo w tych silnikach nawet po przebiegu ok 90 tyś lubią się wybijać (złyszalne metaliczne stuki w silniku szczegulnie przy zimnym) tłoki jeżeki tak jest u ciebie to krzyżyk na drogę. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Re: Pomocy golf mk4

Post autor: martines » czw cze 08, 2006 11:15

kju pisze:Witam, posiadam golfa IV, silnik 1.4 w wersji trendline, rocznik 99.
Mój problem wygląda następująco, samochód po przejechaniu ponad 1000km zżarł ponad litr oleju (nie wycieka), nie wiem czy to ma powiazanie, ale silnik pracuje nierówno, na niskich obrotach telepie się jak w dislu, ale mechanik powiedział, że to poduszka pod silnikiem, help
TAK WIĘC... To nie pierwszy przypadek, silniki 1.4 16V prawie wszystkie biorą olej w większej lub mniejszej ilośći. Faktycznie u Ciebie jest to już dużo bo skoro ponad 1L/1000km (TO JUŻ NAWET NORMA SERWISOWA PRZEKROCZONA - BO KSIĄŻKA OBSLUG PODAJE ŻE SILNIK MA PRAWO WYPIĆ 1L/1000KM) Co robić... Proponuję od spraw banalnych... Wymień uszczelniacze zaworów - Koszt: InterCars 129,60 zł (kpl), jeśli to nie zmieniejszy apetytu to dalej postaw na pierścienie... \
Pracuje jak cichy diesel...
mam tą jednostkę... one tak już pracują w dodatku na zimnym silniku telepie się jak galareta kołysząć cała karoserię..
Pozdrawiam i dziel się co tam robisz...



Awatar użytkownika
Dwight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pn sty 16, 2006 10:14
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Dwight » czw cze 08, 2006 11:38

I ja potwierdzam w 2 silnikach 1,4 (1 mam 2 sprzedany) poziom oleju zaczął niebezpiecznie szybko opadać a lampka coraz cześciej zapalać .Z racji serwisoania w ASO panowie szybko znależli przyczyne -niestety pierscienie. Koszt naprawy przemilczę aby niepotrzebnie denerwować. :-k



Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » czw cze 08, 2006 13:26

Ta kwestia już była nieraz poruszana na forum (opcja szukaj), pozatym naczytałem się juz troche o tych silnikach i one mają właśnie taką skłonność do ssania oleju... Dodam jescze że z tego co wiem to kolega martines wie dość dużo w tej kwestii, z tego co pamiętam to nieraza w takim temacie zabierał głos...


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

kju
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 14:52
Lokalizacja: b-rd

Post autor: kju » sob cze 10, 2006 13:19

dzięki wszystkim za odpisanie, otóż dziś samochód był podłączany do komputera, ciśnienie na cylindrach jest ok, więc pierścienie odpadają chyba, były powyłanczane jakieś opcje, ale koleś je włączył (ciekawe tylko jak się wyłączyły), elektronika i silnik są sprawne, a więc pozostały uszczelki i może świece, jak myślicie??



łosiu

Post autor: łosiu » sob cze 10, 2006 15:07

Czy każdy silnik 1,4 16v z czwórki będzie brał olej po ok10000 ?są one jakieś wadliwe?



Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Re: Pomocy golf mk4

Post autor: Majiic » sob cze 10, 2006 15:25

kju pisze:Witam, posiadam golfa IV, silnik 1.4 w wersji trendline, rocznik 99.
Mój problem wygląda następująco, samochód po przejechaniu ponad 1000km zżarł ponad litr oleju (nie wycieka), nie wiem czy to ma powiazanie, ale silnik pracuje nierówno, na niskich obrotach telepie się jak w dislu, ale mechanik powiedział, że to poduszka pod silnikiem, help
Njalepiej bedzie jak pojedziesz do servisu.



dodo14
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:35
Lokalizacja: Dębica

Post autor: dodo14 » sob cze 10, 2006 15:45

łosiu pisze:Czy każdy silnik 1,4 16v z czwórki będzie brał olej po ok10000 ?są one jakieś wadliwe?
Nie wszystkie ja mam przejechane 117tys i jak narazie wszystko jest w porządku,jesli dasz mu popalic to nie dziw sie ze zacznie ci pobierac .

[ Dodano: 10 Cze 2006 15:46 ]
łosiu pisze:Czy każdy silnik 1,4 16v z czwórki będzie brał olej po ok10000 ?są one jakieś wadliwe?
Nie wszystkie ja mam przejechane 117tys i jak narazie wszystko jest w porządku,jesli dasz mu popalic to nie dziw sie ze zacznie Ci pobierac .



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » sob cze 10, 2006 19:27

łosiu pisze:Czy każdy silnik 1,4 16v z czwórki będzie brał olej po ok10000 ?są one jakieś wadliwe?
TAK WIĘC KOLEGO - <ŁOSIU>
Jednostka 1.4 16V nie jest wadliwa. Sam fakt tego że ten akurat silnik pobiera olej wynika z jego "wyżyłowania z mocy".



Mosart
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt mar 25, 2005 12:48
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Mosart » pn cze 12, 2006 07:31

martines pisze:Wymień uszczelniacze zaworów - Koszt: InterCars 129,60 zł (kpl)
martines sprawdzałeś czy koszt wymiany uszczelniaczy to właśnie to 129 + koszt robocizny??

[ Dodano: Pon Cze 12, 2006 07:38 ]
Do kju:

Co do oleju zajrzyj tu: LINK

A co do telepania silnikiem to u mnie też tak jest.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 208 gości