Strona 1 z 1

[mkIII]Ciekawy problem do rozwiazania dla naprawde DOBRYCH;]

: czw sty 13, 2005 22:29
autor: Robert
Witam!
A wiec mam zamiar opisac moj maly problem ktory w sumie mi nie przeszkadza w zadnym wypadku ale wydaje mi sie ze tak nie powinno byc;]

oto moja tajemnicza historia :

Golf 3 1.8GT 90kucy - smieszna sytuacja sie dzieje gdy zapalam silnik, a mianowicie sa momenty gdy chce zapalic silnik to czasem pali juz po jednym obrocie rozrusznika a czasem wogle mozna go krecic i krecic i nie zapali za chiny ze tak powiem ;] nastepnie jak odpuszcze mu i odetne zapłon(takim cwanym czyms :) ) to wtedy zapala dopiero.. jak by go zalewalo??? dzieje sie i na zimnym jak i na cieplym silniku...

HELP ! co zrobic ... auto nie ma gazu i pracuje bezproblemowo!!

Re: Ciekawostka :) Problem do rozwiazania dla naprawde DOBRY

: czw sty 13, 2005 23:46
autor: Ari
Robert pisze: nastepnie jak odpuszcze mu i odetne zapłon(takim cwanym czyms :) ) to wtedy zapala dopiero..
wyglada na to,ze to cwane cos wcale nie spelnia swojego zadania,wydaje mi sie,ze sie zawiesza niezaleznie od stanu w jakim go pozostawisz...
ale to sa tylko domysly,wcale nie uwazam sie za kogos DOBREGO ;)

: pt sty 14, 2005 00:36
autor: Kaczajazda
Może po prostu to 'cwane' urządzenie szwankuje. :chytry: Spróbuj wyciągnąć bezpiecznik (jeśli masz takie urządzenie że musisz deaktywować za pomocą dotknięcia jakieś części np. śrubki) i wtedy zobacz jak bedzie reagować.

: pt sty 14, 2005 00:37
autor: Robert
tzn to cwane cos to zwykly przelacznik przed zlodziejaszkami... :hmm: :hmm: :hmm:
Na to prosze nie zwracac uwagi poniewaz to zwykle odciecie pompy paliwa... dzieki temu jak nie moge odpalic silnika bo przypuszczam ze jest zalany... wylaczam pompe przelacznikiem i na wylaczonej pompie silnik odpala... i musze szybko ja wlaczyc jak odpali bo inaczej wiadomo zgasnie ;]

aha - przelacznik zamontowalem niedawno... ale od momentu kupna auta to sie dzieje tak ze to napewno nie przez przelacznik :) przypuszczam ze Silnik po zgaszeniu sie jakby odrazu zalewa.. i jak drugi raz chce go odpalic to juz jest kicha.. swiece sa nowe NGK..

Pompe paliwa sprawdzic czy komputer co steruje wtryskiem.. hm.. no nie wiem.. ;] ale tak to pracuje elegancko...

Pozdro...

: pt sty 14, 2005 00:41
autor: Smaczny
Może świece masz do wymiany?

: pt sty 14, 2005 01:21
autor: r30q
ok a nie wiesz w jakim stanie filt paliwa , przewody WN , sprawdzaj wszystko bo przyczyna nie koniecznie musi byc tak gdzie najbardziej podejrzewasz...

: pt sty 14, 2005 02:59
autor: robson_corrado
A MOZE CZUJNIK HALLA ?/

: pt sty 14, 2005 17:45
autor: Robert
Aha.. a wlasciwie co to jest ten czujnik HALLA?? :D

: pt sty 14, 2005 18:09
autor: marek007
zaznaczam, że zawsze jest małe prawdopodobieństwo pomyłki,ale...

kolego wg mnie koszt całej naprawy to 14zeta + troche własnego wkładu, czyli robocizny proponuję ci wymianę kostki przy stacyjce
proste :bigok:

: pt sty 14, 2005 19:15
autor: KaRBoW
Mialem ten sam problem i go rozwiazalem. Mianowicie jak wyzej jest napisane problem mialem w kostce. U mnie wystarczy troche doscisnac stacyjke i pali jak marzenie (dzieki temu mam dodatkowe zabezpieczenie :grin: ).

: pt sty 14, 2005 20:20
autor: SToRM
Kostka stacyjki...

Docisnij kluczyk bardziej przy odpalaniu...

: wt lut 22, 2005 20:38
autor: ćwikła
HMM ALE POWIEDZCIE MI CZY JAK NIE DOCISNIECIE KLUCZYKA TO WOGÓLE SIWECA SIE WAM KONTROLKI NA DESCE CZY NIE???BO JAK SWIECĄ TO CHYBA KONTA JESY OKI??

Rozkodowany kluczyk.

: wt lut 22, 2005 21:31
autor: Kris-THC
Moj ojciec miał ten problem. Identyczne objawy. Okazało się że kluczyk się rozkodował. W serwisie zakodowali go na nowo i jak ręką odją. Koszt to ok.150pln. Pomyśl także nad tym wynalazkiem odcinającym zapłon.