Strona 1 z 1

Hamulce MK3

: pn cze 05, 2006 13:07
autor: mmksk
Witam
W moim Golfie 1.6 MK3 mam miękki pedał hamulca nie wiem czy tak ma być czy może pompa już przepuszcza? Hamulce są dość dobre ale wciskając pedał hamulca to mam wrażenie że prawie wciskam go w podłogę i dopiero przy końcu jest twardy. Czy mam się tym martwić? Czy ten typ tak ma? :hmm:
Tarcze, klocki wymieniałem, płyn jest a pompa nie wygląda na mokrą.
Dzięki za pomoc

: pn cze 05, 2006 13:19
autor: dziejo
powinny ci łapać trochę wyżej nie potwierdzam tego że jak pompa na wykonczeniu to sa takie objawy pompa gdyby była nie sparawna nie łapały by ci ham równo zawsze by ściągnęlo na prawo na lewo pompę masz ok jedyne co może byc to nie do końca odpowietrzone ham A JAK SIę ZACHOwują bez serwa? jak depniesz na zgaszonym silniku są twarde czy równiez opada pedał w dół ?

[ Dodano: Pon Cze 05, 2006 13:24 ]
mmksk pisze:a pompa nie wygląda na mokrą.
wcale nie musi układ ham jest tak zbudowany (pompa) że cisnienie do zacisków idzie po przekątnej gdyby któras sekcja przepusciła czyli prawy przód i lewy tył zostaje druga opcja nie obróci ci auta tak na marginesie sprawdz sobie z tyłu korektor hamowania poruszałem tą kwestie w swoich postach wbrew pozorom częst to własnie korektor ham powoduje tajie obiawy nie mozna do końca odpowietrzyc zacisków ham

: pn cze 05, 2006 13:43
autor: mmksk
Na zgaszonym silniku pedał jest wysoko i bardzo twardy, mechanik mi wymieniał tuleje metalowo - gumowe na tylnej belce i połamał mi przewody hamulcowe, więc podobno odpowietrzał mi hamulce , więc może to korektor?? :grin:

: pn cze 05, 2006 13:51
autor: dziejo
więc jesli na zgaszonym silniku pedał jest twardy pompa ham 100% sprawna odpowetrz sobie jeszcze raz zacznij od tylniego lewego cylinderka przed odpowietrzaniem poruszzaj korektorem ham wę jakiś srubokręcik i poruszaj tłoczkiem siknij na niego ropy albo wd-40

: pn cze 05, 2006 14:34
autor: mmksk
Dzieki za pomoc, niestety sam raczej tego nie zrobię więc raczej przekażę te informacje mechanikowi , chociaż wolałbym sam to robic bo jak niekiedy patrzę na podejście mechaników do naprawy to wku....... się tylko. :pub:

: pn cze 05, 2006 14:37
autor: dziejo
ale czasami człowiek nie ma wyjścia i musi kortzystac z ich USłUG

: pn cze 05, 2006 14:38
autor: mmksk
Dokładnie, a może Ty znasz sprawdzonych mechaników w okolicy Knurowa, Żor?????

: pn cze 05, 2006 14:42
autor: pushkin77
mmksk pisze:połamał mi przewody hamulcowe
chłopie..... zmień mechanika !!!

: pn cze 05, 2006 14:48
autor: mmksk
Dotychczas jedynie to mam sprawdzonego elektryka ale z dobrym mechanikiem jest problem.

: pn cze 05, 2006 15:25
autor: dziejo
w czerwionce jest gościu ale nie mam obecnie na niego namiarów to jest szpec !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

: pn cze 05, 2006 16:23
autor: Jackq
dziejo pisze:zacznij od tylniego lewego cylinderka
jeśli chodzi o ścisłość kolejność odpowietrzania jest taka: prawy tył, lewy tył, prawy przód, lewy przód :bigok:
Weź kogoś do pomocy i odpoowietrz sam, 20min roboty, nawet bez kanału. A będziesz miał pewność jak jest zrobione :D Kiedyś musi być ten pierwszy raz :bajer:
A co do objawów, miałem podobnie, po odpowietrzeniu kilkukrotnym, sprawdzeniu układu, regulatora hamowania, kupiłem zestaw naprawczy pompy -17zł, jednak pompa miała już zbyt duże wżery i musiałem kupić nową - 170zł, robocizna własna - trzeba się coś uczyć :D
Owocnej pracy, pozdro :kufel: