Do czego czujnik Halla w liczniku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- andrinowy
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 14:32
- Lokalizacja: Mełgiew pow. Swidnik
- Kontakt:
Do czego czujnik Halla w liczniku
Witam , mam pytanko, do czego służy "czujnik Halla" w liczniku golfa mk2 diesel??? gdzie to podpiąć??? Pomóżcie,
OK. powinno być już dobrze
OK. powinno być już dobrze
Ostatnio zmieniony sob cze 16, 2007 22:14 przez andrinowy, łącznie zmieniany 7 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: śr sty 11, 2006 01:47
- Lokalizacja: bielsko
- Kontakt:
- andrinowy
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 14:32
- Lokalizacja: Mełgiew pow. Swidnik
- Kontakt:
więc powiedzcie mi do czego ten "niby impulsator". Jest to licznik od mk2 a o impulsatorze nie słyszałem w mk2. Jest tam przecież linka ze skrzyni. Ja już naprawdę zgłupiałem w tej kwestii, Dodam tylko że nie karzdy licznik jest w to wyposażony. Miałem w rękach sporą ilość liczników ale tylko kilka widziałem z czymś takim. Na taśmie w liczniku jedna ścieżka od tej kostki jest opisana jako "HALL - GEBER". Znalazłem gdzieś w necie opis pinów licznika i tam było opisane, że ten HALL-GEBER to czujnik HALLA. Ale co to niby jest i do czego służy????(mam na myśli licznik, bo ogólnie to trochę sięoriętuję)
po to ze w elektronicznych licznikach zamiast mechanizmu magnetycznego napedzajacego predkosciomierz sa silniki krokowe, a te sterowane są elektronicznie - na podstawie impulsów - w nowszych autach (mk3) impulsator był na skrzyni a do licznika szła tylko wiazka elektryczna - w starszych żeby nie komplikować systemu impulsator zamontowano w liczniku.TAZ pisze:No dobrze ale faktycznie po co to ustrojstwo w liczniku. Czy ma to coś wspólnego z obrotomierzem czy innymi pierdołami.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
- andrinowy
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 14:32
- Lokalizacja: Mełgiew pow. Swidnik
- Kontakt:
To powiedz mi w takim razie do czego jest to potrzebne w dieslu, jestem już skołowany.Corvax pisze:po to ze w elektronicznych licznikach zamiast mechanizmu magnetycznego napedzajacego predkosciomierz sa silniki krokowe, a te sterowane są elektronicznie - na podstawie impulsów - w nowszych autach (mk3) impulsator był na skrzyni a do licznika szła tylko wiazka elektryczna - w starszych żeby nie komplikować systemu impulsator zamontowano w liczniku.TAZ pisze:No dobrze ale faktycznie po co to ustrojstwo w liczniku. Czy ma to coś wspólnego z obrotomierzem czy innymi ************łami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 260 gości