walek od 2.0 do 1.8 <mk2>

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

walek od 2.0 do 1.8 <mk2>

Post autor: guti » pt cze 02, 2006 21:56

slyszalem od kolegi ze ktos zmienil w Nissanie 1.3 walek od 1.6 i przybylo mu 11 koni ( hamowane ) czy taki cos daloby rade zrobic w VW ?? np do mojego 1.8 RP wrzucic waleczek od 2.0 ?? czy sa jakies roznice w budowie? bo tamte walki roznily sie dlugoscia krzywek ok 0,4 mm . Co wy na to??


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt cze 02, 2006 23:44

zmieniaj, z 2E lub z PFa zapodaj, mikro poprawa nastąpi napewno.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » pt cze 02, 2006 23:51

jak chcesz to mam walek z kolkiem od 2E :D


Obrazek

Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » sob cze 03, 2006 00:36

jak juz jest taki temat to tez mam pytanie...
mam mk2 1.6 gaznik z elektronika, nie wiem jakie to jest oznaczenie.
I mam wlasnie walek od 1.8 albo 2.0 czy po zalozeniu cos sie poprawi?
Czy podczasz tej operacji trzeba opuszczasz szlanki czy cos takiego?!


Sprzedam; [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178273][b]zestaw, mono-wtrysk, na przerobienie z gaźnika[/b][/url]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob cze 03, 2006 11:42

i to jest bezpieczne?? nie tam nie bedzie za daleko sie wychylalo itd?? moze moze :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Wardek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady

Post autor: Wardek » ndz cze 04, 2006 03:36

guti pisze:i to jest bezpieczne?? nie tam nie bedzie za daleko sie wychylalo itd?? moze moze :)
Czytałem już na forum że kilka osób już zakładało wałek z 2E do mk3 1.8 AAM i sprzet chula, nic sie złego nie dzieje, myślę że u ciebie też tak będzie ale na wszelki wypadek poczekaj jeszcze na inne opinie..

Sam świerzutko co kupiłem właśnie wałek z 2E, ale niewiem kiedy wymienie bo nie mogę sie oderwać od autka ani na chwile.. :grin:


PS: tylko że mój golfik ma 75 kucy przy 1.8 pojemności... Jakąś tam poprawe odczuje.. :food:
Natomiast kolega ma 90KM, czyli różnica po zmianie wałka będzie pewnie mniejsza.. :-k


Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz cze 04, 2006 10:17

no to czekam na inne opinie jeszcze, a tak na marginesie ile dales za walek ??:>


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

fibolek

Post autor: fibolek » pn cze 05, 2006 13:54

Haj panowie ale silniki 2e i 2aam mają inne średnice i soki tłoków jak to razem pasuje?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 465 gości