Strona 1 z 1

2.0 benzyna i kopci na czarno

: pt cze 02, 2006 10:48
autor: tenax
Witam
Mam problem silnik 2.0 benzyna kopci na czarno i pije jak smok 15 l/100 km co może być?
z góry dzięki

: pt cze 02, 2006 11:09
autor: dziejo
stracił moc ? sprawdz czy nie ubywa ci oleju w jakim stanie są swiece tego rodzaju usterka świadczy o tym że bieże ci olej i go spala a to znak aby no własnie -same uszczelniacze podejtrzewam że nic nie daja jessli je wymienisz moze już czas remoncik zrobić pierścienie na tłokach szlif wału itp panewki

: pt cze 02, 2006 11:20
autor: tenax
gdyby brał olej to by kopcił na biało - w spalinach wyczuwalny jest zapach benzyny - ja myśle że to zbyt bogata mieszanka- może nie domyka zaworu wydechowego, świece zmienione wszystko ok - nawet komputer w serwisie nie widzi nic poważnego 9 chyba że taki komputer)

: pt cze 02, 2006 11:43
autor: dziejo
tenax pisze:w spalinach wyczuwalny jest zapach benzyny
to inna sprawa ale powracając do mojej odpowiedzi nie koniecznie na biało na biało kopci wtedy gdy jest rąbnięta uszczelka pod głow. i i płyn dostał się do oleju a jesli chodzi o twój problem to bogata jak bogata ale dlaczego jej nie spala gdybyś miał tylko za bogatą to by ci stzrelił parę razy w tłumik może zawory juz nadpalone lub sam zapłon szwankuje

: pt cze 02, 2006 11:55
autor: tenax
czy przyczyną może być żle założony (przestawiony) pasek rozrządu (ostatnio go ktoś wymieniał podobno)?

: pt cze 02, 2006 12:55
autor: dziejo
czuł bys róznicę na silniku - na mocy- wolnych obrotach -raz by odpalił a raz nie

: pt cze 02, 2006 13:02
autor: tenax
ja nim jeżdze miesiąc 2 tys auto ma 105 000 i jest naklejka o wymianie paska przy 101 tysmoże ktoś coś spieprzył - ale czy to wogóle może jeździć z przestawionym pasdkiem?

: pt cze 02, 2006 13:14
autor: dziejo
1-2 ząbki w zasadzie nic się nie stanie ale wtedy musisz poprawić zapłon

: pt cze 02, 2006 13:33
autor: grzezaj
Miałem taki problem zaraz po wymianie paska też palił 15l pojechałem na regulacje okazało sie że był wcześny zapłon po ustawieniu wszystko lux.

: pt cze 02, 2006 16:39
autor: Paweł Marek
ogólnie prawdopodobne jest że zbyt bogata mieszanka. Winny może być przepływomierz, czujniki temeratury, sonda, i licho wie co jeszcze. Po prostu trzeba chyba podjechać do kogoś sprytnego, z Vagiem i niech diagnozuje. I żadnych zakupów bez pewności co silnikowi dolega. I pospiesz się jeśli jeszcze masz katalizator bo go stopisz na amen.

: pt cze 02, 2006 19:56
autor: dziejo
tu PAWEł MAREK ma rację wiesz na forum jakie mozliwości są jak nie dotkniesz nie zobaczysz to ?