Strona 1 z 1

stożek do mk III

: czw sty 13, 2005 00:53
autor: jojo
Chciałbym założyć stożek do mk3 ABA 1995r., to co zrobić z tymi węzykami co dochodzą do puszki ? do górnej częsci dochodzą dwa, brązowy i czarny ,a do spodniej części ta gruba rurka chyba od kolektora wylotowego i jakieś chyba mniejsze węzyki. Jak to złożyć do kupy ,że by ładnie działało , moze ktoś ma zdjęcia albo jakieś linki do strony co i jak ,krok po kroku .

: czw sty 13, 2005 11:57
autor: cobra333
po co kaze wywalasz na sam stozek, kup cały dolot w MAG - sport szukaj google Koszt to ok 400zł z powr rura i filtrem fajny efekt wzrost dynamiki

: czw sty 13, 2005 12:50
autor: Kaczajazda
Bez power rury Golfik złapie muła. Może dźwięk będzie lepszy ale osiągi strasznie sie pogorszą. :bajer:

: czw sty 13, 2005 17:09
autor: ćwikła
A powiedzcie mi czy taki cały układ mana zamontowac w aucie z LPG??Jak sie dokładnie nazywa dolot,firma czy cus??

: czw sty 13, 2005 17:13
autor: jojo
no właśnbie , czy do lpg można to założyć ? a jesli nie to co ?

: czw sty 13, 2005 17:19
autor: briano
ćwikła pisze:A powiedzcie mi czy taki cały układ mana zamontowac w aucie z LPG??Jak sie dokładnie nazywa dolot,firma czy cus??
Przy lpg często zaczynają się schody bo silnik za dużo powietrza dostaje i wtedy świruje , aczkolwiek niektórym udaje się to zestroić , ja bm do lpg nie polecał

: czw sty 13, 2005 17:50
autor: jojo
jesli juz sie zdecyduje na stożek to przy lpg chyba tylko bez power rury ? a wiec jak zamocowac stożek do przepływomierza i co z tymi weżykami ? może ktoś by się wypowiedział ? jakieś foto lub cokolwiek ?

: czw sty 13, 2005 17:59
autor: VR
wczesniej wygladalo tak stożek na przepływomierz, alu rura zwezka od gazu i seryjna rurka, teraz z power rura

: czw sty 13, 2005 18:37
autor: jojo
U mnie jest teraz tak :), a co z tymi przewodzikami od puszki filtra itd ?

: czw sty 13, 2005 21:33
autor: Kaczajazda
Jak proacowałem na myjni i miałem czas to chodziłem obok na instalacje lpg do aut. No i przyjeżdżał gościu Golfem II (miał stożek) i cały czas miał jakieś problemy z lpg. Po prostu czasami gasł mu na wyprzedzaniu przy 100km/h! Poradzili mu żeby założył normalny filtr z normalną puchą. Przyjechał za kilka dni i mówi żę objawy znikły. Golfik nawet lepiej chodził. Także ja niewiem jak jest w odosobnionych przypadkach i jeśli komuś lepiej chodzi to niech jeździ. Tak tylko napisałem jakby sie komuś tak działo ;)

: czw sty 13, 2005 21:45
autor: jojo
No i zdjąłem puche z filtrem , czy zaraz za przepływomierzem ma być stożek? i co zrobic z tymi przewodami co zostały (zaznaczone strzałkami). Moze jakieś sugestje co i jak zrobić ? z góry dzięki

: pt sty 14, 2005 11:25
autor: Borys
jojo pisze:No i zdjąłem puche z filtrem , czy zaraz za przepływomierzem ma być stożek? i co zrobic z tymi przewodami co zostały (zaznaczone strzałkami). Moze jakieś sugestje co i jak zrobić ? z góry dzięki
na tym pierwszym z góry zdjęciu,
Obrazek
ta róra na dole to jest do kolektora wydechowego, bierze filtr ciepłe powietrze, to mozna sobie olac albo zedmonotowac, (jedna opaska na obudowie kolektora wydechowego)

a ten drugi przewód podciśnieiowy, zonacz gdzie idzie, pewnie gdzies w okolice przepustnicy, mozna to zrobic doswiadczalnei, zaślepic ten przewód i zobaczyc czy bedzie ok, czy zadnego falowania obrotów, dziwnej pracy, jesli ok to zostawic zaslepiony,
osobiscie bym tak to zrobił.

pozdrawiam,