Strona 1 z 1

Czy da się podnieść auto - reg. amortyzatory?

: czw cze 01, 2006 11:28
autor: flippper
Mam golfa kombi III variant TD 2,0l sprowadzonego z niemiec na okropnie niskim zawieszeniu sportowym. Amortyzatory regulowane żółte z fioletowymi obręczami, nie pamiętam dokładnie firmy ale chyba RW (napewno dwuliterowa nazwa).
Dwie osoby w miarę znające sie na rzeczy powiedziały mi że nie pomoże kręcenie amortyzatorów bo mi podniesie przód max 2 cm a sprężyny będoą wtedy okropnie twarde. Zato panowie którzy zakładali mi gaz, stwierdzili że dadzą radę podnieść nawet o 4 cm. Osobiście 4-5 cm w zupełności by mnie satysfakcjonowało, ale nie jestem pewny czy nie chcą ze mnie zedrzeć kasy.
Co robić- zamawiać nowe amortyzatory zwykłe od golfa zwykłego (nie kombi) i zamienić; czy próbować kręcić sportowe. Szkoda mi trochę zamieniać tych żółtych bo mają podobno świetne wyniki na testach i wogóle w necie nówki kosztują 5 tys.
Mam kropny dylemat, będę wdzięczny za podpowiedź!

: czw cze 01, 2006 13:48
autor: Gitner
Po pierwsze to masz TD czy 2.0? Po drugie ja mam zawieche standardowa z wynikiem 80% (gazowe) Pokaz fotki jak auto siedzi, moge sie zamienic jak cos. Czy przod siedzi nizej od tylu?

Pozdro
Gitner

: czw cze 01, 2006 13:56
autor: toffi
ja tez sie zamienie jesli to gwint :bigok:

: czw cze 01, 2006 18:55
autor: fibolek
Panowie kolega Flipper nie pisze pastu pt"Kto chce się zamienić" tylko poradxcie nie zachowujcie się jak sępy.
Flipper moja rada poszukaj jakie masz dokładnie zawieszenie i się popytaj w jakimś wyspecjalizowanym sklepie lub serwisie.

: czw cze 01, 2006 20:11
autor: Gitner
Ech Fibolek sie czepiasz.. a co uwazasz ze propozycja zamiany na zawieche jego satysfakcjonujaca (nie mowie ze od razu moja) to nie pomoc skoro zle sie jemu jezdzi tak nisko?

Pozdro
Gitner

: pt cze 02, 2006 00:44
autor: pioterr
wrzuc gumy pod sprezyny i bedzie dyl :) :mrgreen:

: pt cze 02, 2006 10:01
autor: micab
z opisu wynika, że masz gwinta (czyli zawieszenie z płynną regulacją wysokości) firmy KW, jest to bardzo dobry produkt ;) możesz spokojnie podnieść auto kręcąc tą dolną nakrętką, pod warunkiem że nie będzie zapieczona i dasz radę ją ruszyć, bo często zdarza się że niestety nie da rady ;)

ogólnie takie zawieszenie w najwyższym położeniu będzie o ok 25-40mm niższe niż zawieszenie standardowe ;)