kłopotów ciąg dalszy(nierówne obroty).

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daro-driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw maja 25, 2006 18:36
Lokalizacja: Kingsajz.
Kontakt:

kłopotów ciąg dalszy(nierówne obroty).

Post autor: daro-driver » śr maja 31, 2006 23:08

Kłopoów ciąg dalszy,niewiem co jusz mam dalej robic,wymieniłem czujnik temperatury,(teraz żeby było śmieszniej :hehe: temperatura na zegarze dochodzi do 110 stopni,wentylator w porządku chodzą obydwa biegi ale włancza się ten pierwszy więc chyba wina zegara,wymieniłem też świece NGK trójelektrodowe,niestety nadal na wolnych obrotach poszarpuje silnikiem,może to jeszcze przewody zapłonowe,jestem już podłamany autko ogólnie chodzi miodzio,ale te wolne obroty :crazy: czuc szarpania aż w kabinie pomocy panowie co dalej.



Awatar użytkownika
marek137
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt gru 30, 2005 22:18
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: marek137 » śr maja 31, 2006 23:24

przewody to to raczej napewno nie są ale wsumie mozna wymienić, z tego co piszesz to moze być to silnik krokowy, albo czujnik halla



Awatar użytkownika
daro-driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw maja 25, 2006 18:36
Lokalizacja: Kingsajz.
Kontakt:

Post autor: daro-driver » śr maja 31, 2006 23:41

silnik krokowy to raczej odpada bo obroty są stałe nie rosną ani nie maleją a czujnik hala na tym się nieznam gdzie on się mieści?



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » śr maja 31, 2006 23:43

jak i rowniez problem z sonda lambda, brudny filtr powietrza lub paliwa,pada pompa paliwowa albo moze komp ma jakiegos bleda,zrob porzadny reset na dzien dobry, wlej cos do czysczenia ukladu paliwowego, wymien filtry. Poznniej to juz tylko wieksze wydatki przed Toba


jak to nie pomoze to moze kody blyskowe dalo by sie jakos zrobic, zerknij do dzialu porady tam jest opisane co i jak


Czujnik Halla jest w aparacie zaplonowym, tam pod kopulka, troszke klopotliwy do samodzielnej wymiany ale do zrobienia :)


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
daro-driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw maja 25, 2006 18:36
Lokalizacja: Kingsajz.
Kontakt:

Post autor: daro-driver » czw cze 01, 2006 12:09

a jeśli można spytac czym się robi reset komputera,chyba w końcu pojade do jakiegoś serwisu volksa,tylko boje się że zbankrutuje :hehe: .



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » czw cze 01, 2006 22:55

reset kompa- odlacz akumulator na jakies pol godziny, podlacz, zapal auto, ma chodzic bez dodawania gazu dopoki sie nie wlaczy wiatrak, pozniej gasisz auto, odpalasz i w droge


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości