Lewe powietrze MKII !?!?!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pepo7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 16:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Lewe powietrze MKII !?!?!

Post autor: pepo7 » śr maja 31, 2006 17:29

witam ! Mam takie pytanie w moim MKII 1.3 gaźnik + LPG silnik 2G zaobserwowałem takie zjawisko , że kiedy dociskam filtr powietrza ( obudowa na gaźniku -jak w 125 p) to obroty maleja czy to jest nieszczelny układ tzn. gaźnik itd.dodam , że dużo mi pali bo ostatnio wychodzi mi 14 lit.gazu po mieście i ruchu mieszanym to jest katastrofa finansowa dodam , że ostatnio miałem przegląd instalki i nic nie wykazało , żeby było coś nie tak ze spalaniem czy coś takiego czy to może mieć wpływ na ekonomikę to dziwne zachowanie wg. mnie , gaźnik mi czyścili w marcu może coś nie tak model gaźnika chyba 2E2 albo 2E nie pamiętam ale napewno nie 2E3 jak jest w instrukcji. Może to pogmatwałem , ale jestem podnięty po dzisiejszym dniu w pracy ( koniec miesiąca koszmar !!!!) Podpowiedzcie cos bo już mi ochota odeszła od bycia właścicielem VW chyba ,ze mam takiego pecha do samochodów .


lubie wiedziec co mam i czym jadę
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG

fibolek

Post autor: fibolek » śr maja 31, 2006 17:42

A więc najprawdopodobniej masz nieszczelnośc gdzieś na gaxniku.Zobacz czy aby nad mikserem gazu masz jakąś uszczelke(choćby oring).Po drugie na obudowie tam gdzie on przychodzi jest też taka uszczelka zobacz czy ją posiadasz.Po trzecie musisz obadać podstawę gaźnika tyj to ustroistwo które przychodzi pod cały gaźnik aby to sprawdzić pomysł nie mój popryskaj pod gaźnikiem tak między gaźnikiem a kolektorem wydechowym jakimś choćby dezodorantem i posłuchaj po obrotach(tylko uważaj na temperaturę kolektora) i jeżeli będzie do nie powiem czego to spróbuj ją dokręcić na gaźiku masz takie chyba trzy śruby na klucz płaski,w zasadzie to mozesz wszystkie śruby na nim podokręcać.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr maja 31, 2006 17:45

bardzo duzo o tym bylo pisane, masz nieszczelna rozwalona gume pod gaznikiem lacznik gumowy gaznik kolektor koszt ok 40-50zl i po problemie.



fibolek

Post autor: fibolek » śr maja 31, 2006 17:47

i jeżeli nie będzie nic złego się dziać czyli objawy ustaną to dobrze.A jeżeli podtawa okaże się umarta to trzeba ją wymienić na nową.A aby ją wymienić musisz odkręcić gaźnik tymi właśnie śrubami na klucz płaski podnieś gaźnik wyjąć starą i wsadzić nową no i przykręcić gaźnik.Uzbroi się w troche nerwów i koncentracji(troszku ciężko jest to wszystko dobrze ustawić na wkręcenie).Ale dasz rade.

[ Dodano: Sro Maj 31, 2006 17:52 ]
piotrze ale najpierw niech sprawdzi bo mnie flachowcy też jak kiedyś coś grzebali to niedokrecili i mi gasł.
Ale najprawdopodobniej jet tak jak piszesz.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr maja 31, 2006 17:53

i pilnuj podkladek i nakretek bo kolega w ten sposob zalatwil tlok (wpadla mu i ...)

[ Dodano: Sro Maj 31, 2006 17:56 ]
fibolek, ale podobno jak twierdza(niektorzy mechanicy) ze jak juz raz sie gaznik odkreci to ta guma juz nie bedzie tak przylegac ze gaznik wyrobil swoje miejsce juz i ... a jak zakladal gaz to gaznik napewno mu odkrecali,niech zrobi probe jak napisales.



pepo7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 16:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: pepo7 » śr maja 31, 2006 18:20

Bardzo możliwe , że to własnie ta guma o której piszecie bo jak ruszałem obudową filtra to mam wrażenie , że gaźnik mi sie rusza,w obudowie filtra jest uszczelka a mieszalnik miałem przyklejony na silikon teraz po tem całym czyszczeniu gaźnika mieszalnik nie jest przyklejony
, ale to chyba nie przeszkadza bo uszczelka silikonowa została wiec chyba to uszczelni.Mam nadzieje , że to będzie tylko to guma jutro poszukam w hurtowni VW a w sobote bede chciał to wymienić .Jak naprawie to dam znac myśle , że to tylko ta uszczelka . Pozdro !!

P.S. Jeśli to jest rożnica t o czy na LPG czy na benzynie jest tak samo tzn. z tymi obrotami .


lubie wiedziec co mam i czym jadę
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr maja 31, 2006 20:35

pepo7 pisze:P.S. Jeśli to jest rożnica t o czy na LPG czy na benzynie jest tak samo tzn. z tymi obrotami
dokladnie bez roznicy naczym bedziesz jechal jesli ta guma jest walnieta moze tak sie robic.



fibolek

Post autor: fibolek » czw cze 01, 2006 18:50

A zamiast kleić silikonem to wsadź jakąś uszczelke bądź ją po prostu skonstruuj z silikonu ale nie klej tego,bo to tandetne i mało praktyczne rozwiazanie.
No tak piotr ale jak gaźnik nie jest dokr ęcony do podstawy to lata jak łeb u pirata(ale tekścior zapodałem).
Ale znając życie nigdy nikt u niego tej podstway nie wymieniał więc czas najwyższy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości