mechanizm roznicowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mechanizm roznicowy
Witam wszystkich na forum. Kolega kupil sobie MK1 z silnikiem disla od MK2 i nie moze dobrze spalic gumy. Nie zalancza sie mechanizm roznicowy caly czas buksuje na dwa kola rowno poczym silnik sie zadlawia i dalej nie idzie.. W zakretach czuc jak sie zalancza ale w niewielkim stopniu bo tez ciagnie na obra prawie rownomiernie czy ktos wie moze co moze z tym byc??
Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
raczej wam sie wydaje, tam sie nie za bardzo ma co popsuć, stańcie jednym kołem na asfalcie z piachem a jednym na czystym asfalcie i wtedy spróbujcie...
poza tym im wieksza blokada dyfra tym bardziej sportowo wiec nie wiem co Wam tu przeszkadza skoro jestescie tacy "sportowi".....
A tak w oghóle to co to by było za palenie gumy jednym kołem heh? jak malcarem
poza tym im wieksza blokada dyfra tym bardziej sportowo wiec nie wiem co Wam tu przeszkadza skoro jestescie tacy "sportowi".....
A tak w oghóle to co to by było za palenie gumy jednym kołem heh? jak malcarem

- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
jakby sie "załączał w niewielkim stopniu" to by wogóle nie skręcał,tylko zapierdzielał prosto.Jesli samochód się dziwnie zachowuje w zakręcie,to trzeba mu sprawdzić zbieżność.A najprostsza metoda ,żeby zobaczyc czy dyfer działa, to podnośnik,i jak kręcisz lewym do przodu to prawe się obraca do tyłu.A ten twój koleś,to chyba niezły rzeźnik,jak chce spalic gume dizlem.Se spali sprzegło i przeguby.Do palenia gum to moze być 2,0 16V,albo jakiś G60.Narxadam-gda pisze:W zakretach czuc jak sie zalancza ale w niewielkim stopniu
haha po kilku browarach jestem ale tu niemasz racji w mk2 mechanizm roznicowy inaczej dziala jak krecisz w jedna strone drugie bedzie w ta sama sie krecic a jak zlapiesz reka za kolo to ma stanac,wiem bo 4 dni temu zmienialem 2 razy skrzynie bo pierwsza zareklamowalem twierdzac ze mechanizm w niej nie dziala facet mi druga przyslal i tak samo mysle kur... co za pech a tu sie okazuje ze mk2 ma tak miec,w innych autach jest jak mowisz a adam-gda, gdyby dzialal kijowo to by dawno sie rozlecial szukaj gdzie indziej problemu.stonefree pisze:jak kręcisz lewym do przodu to prawe się obraca do tyłu
Na asfalcie tak powinno być bo oba koła mają taką samą przyczepnosć....Najprościej sprawdzisz to tak że postawisz auto na podnośniku żeby jedno koło (przednie) było w powietrzu i zapinasz jedynke.Jak nie spadnie z podnośnika to znaczy że mechanizm róznicowy jest O.K.adam-gda pisze: caly czas buksuje na dwa kola rowno poczym silnik sie zadlawia i dalej nie idzie..
racja ale jak by dzialal zle to na pierwszym zakrecie mial by dzwona z drzewem,napewno dziala prawidlowo jak sobie na szutrze przyswiruje to tez dwa slady zostawia na zakrecie nie tylko wewnetrzne boksuje co innego na zakrecie na asfalcie tam tylko jedno raczej ale na wprost dwie sznyty zostajabongo pisze:Jak nie spadnie z podnośnika to znaczy że mechanizm róznicowy jest O.K.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości