mechanizm roznicowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

mechanizm roznicowy

Post autor: adam-gda » śr maja 31, 2006 00:03

Witam wszystkich na forum. Kolega kupil sobie MK1 z silnikiem disla od MK2 i nie moze dobrze spalic gumy. Nie zalancza sie mechanizm roznicowy caly czas buksuje na dwa kola rowno poczym silnik sie zadlawia i dalej nie idzie.. W zakretach czuc jak sie zalancza ale w niewielkim stopniu bo tez ciagnie na obra prawie rownomiernie czy ktos wie moze co moze z tym byc??


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » śr maja 31, 2006 00:13

co to jest konkurs w zajechaniu silnika :panna: , mam znajomego co to nie może gumy zadrzeć swoim autem :prayer: ,


:-k ...

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr maja 31, 2006 00:24

raczej wam sie wydaje, tam sie nie za bardzo ma co popsuć, stańcie jednym kołem na asfalcie z piachem a jednym na czystym asfalcie i wtedy spróbujcie...
poza tym im wieksza blokada dyfra tym bardziej sportowo wiec nie wiem co Wam tu przeszkadza skoro jestescie tacy "sportowi".....
A tak w oghóle to co to by było za palenie gumy jednym kołem heh? jak malcarem :jezor:



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr maja 31, 2006 21:45

adam-gda pisze:W zakretach czuc jak sie zalancza ale w niewielkim stopniu
jakby sie "załączał w niewielkim stopniu" to by wogóle nie skręcał,tylko zapierdzielał prosto.Jesli samochód się dziwnie zachowuje w zakręcie,to trzeba mu sprawdzić zbieżność.A najprostsza metoda ,żeby zobaczyc czy dyfer działa, to podnośnik,i jak kręcisz lewym do przodu to prawe się obraca do tyłu.A ten twój koleś,to chyba niezły rzeźnik,jak chce spalic gume dizlem.Se spali sprzegło i przeguby.Do palenia gum to moze być 2,0 16V,albo jakiś G60.Narx



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr maja 31, 2006 21:57

stonefree pisze:jak kręcisz lewym do przodu to prawe się obraca do tyłu
haha po kilku browarach jestem ale tu niemasz racji w mk2 mechanizm roznicowy inaczej dziala jak krecisz w jedna strone drugie bedzie w ta sama sie krecic a jak zlapiesz reka za kolo to ma stanac,wiem bo 4 dni temu zmienialem 2 razy skrzynie bo pierwsza zareklamowalem twierdzac ze mechanizm w niej nie dziala facet mi druga przyslal i tak samo mysle kur... co za pech a tu sie okazuje ze mk2 ma tak miec,w innych autach jest jak mowisz a adam-gda, gdyby dzialal kijowo to by dawno sie rozlecial szukaj gdzie indziej problemu.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr maja 31, 2006 22:14

eee..nie dalej jak we wtorek zmieniałem osłony na drążkach kierowniczych w dizlu i tak się właśnie kręciło.... jak babcie kocham



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr maja 31, 2006 22:24

a skad mam wiedziec czy ty babcie kochasz :) ja swojej nie kocham bo mala z niej wiedzma. a powaga mam stara skrzynie co mialem 4T i mialem 4S co reklamowalem i teraz co zakladalem 4T to wszystkie kreca sie jak napisalem wyzej.(na trzech skrzyniach tak samo a same przykrecone kola chyba nic nie daja)



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr maja 31, 2006 22:34

adam-gda pisze: caly czas buksuje na dwa kola rowno poczym silnik sie zadlawia i dalej nie idzie..
Na asfalcie tak powinno być bo oba koła mają taką samą przyczepnosć....Najprościej sprawdzisz to tak że postawisz auto na podnośniku żeby jedno koło (przednie) było w powietrzu i zapinasz jedynke.Jak nie spadnie z podnośnika to znaczy że mechanizm róznicowy jest O.K.



Awatar użytkownika
zbyszegk
GTI Edition
GTI Edition
Posty: 749
Rejestracja: pt gru 02, 2005 20:46
Lokalizacja: BT
Kontakt:

Post autor: zbyszegk » śr maja 31, 2006 22:38

Ja ostatnio paliłem gumy taty Fabią i dym szedł równo z obu kół :bigok: - oby tylko się tata nie dowiedział :]



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr maja 31, 2006 22:41

bongo pisze:Jak nie spadnie z podnośnika to znaczy że mechanizm róznicowy jest O.K.
racja ale jak by dzialal zle to na pierwszym zakrecie mial by dzwona z drzewem,napewno dziala prawidlowo jak sobie na szutrze przyswiruje to tez dwa slady zostawia na zakrecie nie tylko wewnetrzne boksuje co innego na zakrecie na asfalcie tam tylko jedno raczej ale na wprost dwie sznyty zostaja



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr maja 31, 2006 22:54

piotr2 pisze:racja ale jak by dzialal zle to na pierwszym zakrecie mial by dzwona z drzewem
Proste....
adam-gda pisze: W zakretach czuc jak sie zalancza ale w niewielkim stopniu
Nie wiem jak wy ale ja ni chuchu nigdy nie poczułem jak mi sie układ różnicowy załącza.......



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr maja 31, 2006 22:56

bo to napewno chodziło o syncro :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr maja 31, 2006 22:58

Paweł Marek pisze:bo to napewno chodziło o syncro
A to przepraszam...

[ Dodano: Sro Maj 31, 2006 22:59 ]
A co to znaczy syncro???



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr maja 31, 2006 23:01

przecież żartuję, że adam-gda pisał o czteronapędowym synchro i rozpaczał że tylko dwa koła mu buksują zamiast czterech


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości