[MK3]Mój gofer się dławi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Klikuś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 19:19
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

[MK3]Mój gofer się dławi

Post autor: Klikuś » wt maja 30, 2006 15:18

Tak jak w temacie.Mianowicie mój gofer przy nagłym dodaniu gazu zaczyna sie dławic i zamulać.Poczym wychodzi z takiej jakby dziury i ciągnie.Kable sprawdziłem są ok tak samo świece,kopułka.Szukałem odpowiedzi ale nieznalazłem nic konkretnego.Jak moge sprawdzic czy katalizator jest sprawny moze to jego wina?.Ręce mi opadaja bo trwa to juz od dłuższego czasu i niemoge sobie z tym poradzic.Dodam ze to silnik 1,8 na benzynie 90KM takze powinien miec kopa.



Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » wt maja 30, 2006 15:27

wiele razy jush ten temat byl poruszany proponuje sprawdzic zapłon


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

Klikuś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 19:19
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Klikuś » wt maja 30, 2006 15:36

Zapłon był sprawdzony,Troche był przestawiony ale jak go dali na zero to na wolnych obrotach gasł lub nierówno pracował.Więc przestawił mi go spowrotem.



Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » wt maja 30, 2006 15:43

moze sonda sprawdzałęs??


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

Klikuś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 19:19
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Klikuś » wt maja 30, 2006 15:46

Sonda była wymieniona jakies 3 miesiące temu,bo strasznie palił ale teraz po wymianie spalanie jest juz w porządku.A czy na badaniu spalin wykaże czy katalizator niejest czasem zapchany?,a może to wina syfu w baku??.



Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » wt maja 30, 2006 16:45

kat by ci mulil nie tylko na niskich obrotach wiec to raczej nie kat


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Wardek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady

Post autor: Wardek » śr maja 31, 2006 00:04

Swego czasu mój sie też troche dławił... Ale przyszła pora wymiany świec i filtra powietrza i w sumie problem tkwił chyba gdzieś w tym bo teraz śmiga normalnie.. :bajer:

[ Dodano: Sro Maj 31, 2006 00:06 ]
O i jak dobrze pamiętam to jeszcze jeśli masz wymieniony czujnik temperatury płynu chłodzącego(ten na króćcu przy głowicy), na podróbkę(tj taniość za 25zł) to może też ci mulić troche bo też taki miałem problem po wymianie czujnika na tanią podróbkę made in china... :kac:


Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..

Awatar użytkownika
currahee
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw mar 09, 2006 12:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: currahee » śr maja 31, 2006 00:11

Mój też mulił i dodatkowo gasł na wolnych obrotach - przyczyną był silnik krokowy i czujnik przepustnicy. U ciebie nie konicznie będzie to samo.


[b]1,6 ABU '94 R.I.P[/b] :(
[img]http://img217.imageshack.us/img217/6582/sigun6.png[/img]
[url=http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1638265]Aktualne aukcje[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 434 gości