Mam problem z olejem tego typu ze jak silnik sie zagrzeje (tak ze wiatrach sie wlaczy) to zapala mi sie kontrolka oleju i na wskazniku wskazowkowym tez wskazanie jest minimalne. Olej jest nowka ale jest mozliwe ze nacieklo do niego troche paliwa jak regulowalem pompe paliwa i przelalo mi gazniki. Moze to byc tego wina? Jak przegazuje to kontrolka gasnie i cisnienie oleju tez rosnie ale jak tylko obroty spadna do ok 1500 to sie zapala kontrolka znowu.
Druga sprawa - mam wyciek oleju. Niby nic nadzwyczajnego ale przy wszystkich silnikach mialem w tym samym miejscu wiec moze cos zle robie? wyciek wyglada na to ze jest pomiedzy glowica a blokiem bo cieknie z tylu silnika po bloku tylko a glowica jest sucha. Na fotce zaznaczylem w ktorym miejscu zawsze mam wyciek (w golfie mialem tak samo w jedynkach tez tam kapalo). olej splywa po bloku i kapie, glowica jest sucha. Dodam ze glowica byla zdejmowana jakies 100km przbiegu temu, planowana przez wymiana uszczelki i uszczelka pod glowica tez jest nowa. Przekrecane kluczem dynbamometrycznym zgodnie z zaleceniami producenta. Moze teraz trzeba cos dociagnac (choc nie bylo o tym mowy na instrukcji). kapie z obu strona choc od strony rozrzadu bardziej. silnik 2.0 16v ale blok jest ten sam co w 2.0 8v, a ten jest pardzo bodobny do 1.8 8v
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://www.mowad.tuning.opole.pl/wyciek.jpg)