Strona 1 z 1
Kierownica
: pn maja 29, 2006 07:30
autor: bodzio_j
Witam.
Być może temat był, ale szukajka coś się wiesza.
Chciałbym wymienić kierownicę w mk2 na taką od mk3. Czy ktoś robił już coś takiego? Czy pasuje - wieloklin, klakson?
Być może konieczne są jakieś modyfikacje.
Będę wdzięczny za wszelkie informacje na ten temat.
Pozdrawiam.
: pn maja 29, 2006 09:14
autor: Rydzu
W Mk II po 86 roku masz już duży wieloklin, taki sam jak w MK III więc swap jest mozliwy.
Ja przez chwilę miałem w drugą stronę w Mk III kierownica z MK II
: pn maja 29, 2006 10:09
autor: bodzio_j
Jak rozmiem zklaksonem tez nie ma problemu. Dzieki
: pn maja 29, 2006 10:39
autor: Rydzu
Technicznie wszystko jest tak samo, klakson chodzi na tym samym pierścieniu ślizgowym i do tego plastik od odbijania kierunków też jest taki sam.
Czy klakson działa to nie wiem, bo zanim zmieniłem kierownicę spaliłem klakson i jestem w trakcie lokalizowania usterki.
Moim zdaniem wszystko powinno działać ponieważ kumpel w Pasku ma kierownicę z Vento i wszystko działa.
: pn maja 29, 2006 10:45
autor: djtom
plastik od odbijania kierunków
o własnie - jak nie odbija po kliknięciu w lewo a w prawo działa to to jest uszkodzone czy coś w manetce?
: pn maja 29, 2006 12:52
autor: Rydzu
Raczej na 100 % manetka, ponieważ z kierownicy rozwiązane jest to mechanicznie, no chyba że plastik jest pęknięty na pół ale wtedy odbijałoby tylko później.
: pn maja 29, 2006 12:53
autor: djtom
lewego kierunku nie odbija wcaaaaaaale słychac tylko prztykanie

prawy odbija bez problemu. Czyli całą manetkę kierunku musze zmienic?
: pn maja 29, 2006 13:11
autor: Rydzu
Wychodzi że tak, widocznie poszedł plastik w przełączniku zespolonym.
Poszukam w garażu i jak wrócę z delegacji to dam znać, gdzieś powinienem mieć zapasowy.
: pn maja 29, 2006 13:12
autor: djtom
rydzu,

: pn maja 29, 2006 13:52
autor: Rydzu
nie ma za co
BTW:
w weekend strzeliła mi lewa prowadnica od szyberdachu:-( zaczynam poszukiwania po okolicznych shrotach