Strona 1 z 1

[mk3/vento]paliwo, kontrolka rezerwy, syf w baku itp

: ndz maja 28, 2006 23:19
autor: MAPET
a wiec ostatnio stalo sie tak ze jak jade sobei to auto czasem jak mu depne sie muli... zauwazylem ze dzieje sie to jak jest malo paliwa w baku bo po dotankowaniu np za 50zl jezdzi normalnie..
i teraz... moze to zbieg okolicznosci ale okazalo sie ze sstacja na ktorej zatankowalem i sie po tym to dzieje ma teraz remont i wyprozniali zbiorniki cale wiec moze tam syf byl..
po 2 wtedy tez wyciagalem zegary i wkaldalem nowe tarcze (wsazowek niby eni zdejmowalem ale..) i moze sie cos z wskaznikiem paliwa stalo i moze jak jest juz prawie nic to wskazuje troche i wtedy jak depne i paliwo sie przelewa to moze nie zaciaga i sie troche muli mozliwe to w ogole?
w sumie bardziej mysle o tym paliwie ale co mnei dziwi ze jak dotankuje mu to jest ok a jak jest malo to wtedy zaczyan swirowac.. i to kilka razy tak bylo .. mysle ze to powinno sie wymieszac a nie tylko jak jest rezerwa w zbiorniku.. co wy na to?

aha i moze mi powiecie jak ew wywalic to paliwo z baku tzn rozumeim ze zdjac bak.. szybko da sie to zrobic? rozumeim ze odkrecam te matalowe oslony baku i zdejmuje w dol czy musze cos wiecej wiedziec?


jak co chodzi o ventke VR6
pzdr

: śr maja 31, 2006 09:36
autor: dziejo
jak jest bardzo mało paliwa obiawy są takie jak piszesz

: śr maja 31, 2006 09:47
autor: djtom
z tego co wiem to wskazówek od oleju i paliwa w mk3 nie da sie zle załozyc (co innego prędkosciomierz) wiec raczej przyczyna lezy gdzie indziej.

: śr maja 31, 2006 10:38
autor: MAPET
skoro takie sa objawy jak malo paliwa jest to czy wskaznik paliwa moze przeklamywac i wskazujac poczatek rezerwy jest na tyle malo paliwa w baku?

: śr maja 31, 2006 10:40
autor: djtom
predzej w srodku baku cos sie stało z urządzeniem podajacym poziom. Ale jakby brakło paliwa to by sie dławił powietrzem... a pompa paliwa?

: śr maja 31, 2006 10:44
autor: Paweł_G
Ja mam podobnie ale u mnie jest to wina pompy paliwa która nie zasysa przy poziomie rezerwy wskutek popękanego takiego smigiełka robiącego wstępne ciśnienie. Może wyjmij pompe z baku i zobacz czy nie przedostał się do silniczna głównego jakiś syf który może blokować zawór zwrotny pompy (sitka powinny zatrzymać brudy ale 100 % pewności nie ma). Zawsze możesz też wymienić filtr paliwa bo to nie są duże koszty.

Z pływakiem też może być coś nie tak - sprawdź czy dobrze wszystkie styki do siebie przylegają - zamieszczam fotkę

Obrazek

: śr maja 31, 2006 12:27
autor: MAPET
o mozliwe co mowicie wyjmowali mi pompe i czyscicili tylko sitko chyab... musze sprawdzic moze...