Strona 1 z 1

stuki w tylnim zawieszeniu mk3

: śr sty 12, 2005 13:34
autor: jarecki22
Witam!Niedawno zakupiłem Golfa3.Jak mówi poprzedni właściciel miał on alu '15.Założył na tylne sprężny gumy usztywniające i podnoszące.Ma nowe gazowe amorki SACHS.Strasznie na dziurach tłucze, stuka tak jak by amorki były 0 totalne.Sprawdzałem na wytrzęsawce mają 80%.Z miłą chęcią bym zdjął te gumy.Czy obniży mi się tył przez to i czy stuki ustaną?Proszę o poradę.Dodam,że teraz na kołach są '13 stalóki zimówki.

: śr sty 12, 2005 15:00
autor: r30q
te gumy co sie zaklada na amoki < takie bałwanki> to faktycznie zmieniają prace zawieszenia ale je sie zazwyczaj stosuje w kombi a nie w zwyklym golfie :/ ... ja u siebie je zdjąlem poniewaz amorek pracowal tylko na kilku centymetrach przez e gumy a nie na całosci, jak je zdjąlem byla poprawa.

moja rada jest taka zebys je zdjął

ps. te gumy nie podnosza wcale , a pozatym stosuje sie je jak wozisz ciezkie rzeczy na tye zeby tak tył na dołach nie dobijał.

: śr sty 12, 2005 15:19
autor: zeld
mi tez sie tucze, na dziurze przy dobiciu tak pierze jak bym mial drewniane klocki zamiast springow :grrr: chyba tez mam balwanki na tumikach nie wiem co z tym zrobic :crazy: :pub:

: śr sty 12, 2005 15:44
autor: r30q
mnie tłukło i wyrzuciłem to, przez to amortyzator sie szybciez zuzywa, bo pracuje na tej przestrzeni ktorej nie zajmuje ten bałwanek :. .... wiec moze to jest dobre jak cement wozicie :D

: śr sty 12, 2005 16:37
autor: Kaczajazda
U mnie tłukło jak głupie jak mi ta guma pekła :kac:

: śr sty 12, 2005 17:22
autor: jarecki22
...w weekend na warsztat i zdejmuję to bo ja w przeciwieństwie do poprzedniego właściciela cementu nie wożę :) co najwyżej swoją dziewczynę ale ona taka ciężka nie jest :). Mam jeszcze parę pytań bo coś mi tam nie gra tak jak należy ale to później w innym poście. Jak zrobię fotki to też wrzucę