Strona 1 z 2
TURBO do mk 2
: ndz wrz 19, 2004 10:08
autor: guti
interesuje mnei turbo do Mk2,1990,1,8 RP ile to kosztuje ,co daje chyba wiem:) ,czy da sie wogole wlozyc to cos do mojego??Dzieki z gory za pomoc.
: ndz wrz 19, 2004 10:09
autor: ygd
Kolega taz ci powinien odpowiedzieć na te pytania
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
On wstawił niedawno do GXa.
Re: TURBO do mk 2
: ndz wrz 19, 2004 10:17
autor: Borys
guti pisze:interesuje mnei turbo do Mk2,1990,1,8 RP ile to kosztuje ,co daje chyba wiem:) ,czy da sie wogole wlozyc to cos do mojego??Dzieki z gory za pomoc.
`
da sie co prawad to ABS, podobni 160 km, ale tak bez rewelacji to jeździ
![Obrazek](http://www.vw.biaman.pl/modlin27.09.2003/images/09270124.jpg)
: ndz wrz 19, 2004 10:30
autor: ygd
O, na modlinie ostatnim był, jakie czasy kręcił? :>
: ndz wrz 19, 2004 11:00
autor: Borys
ygd pisze:O, na modlinie ostatnim był, jakie czasy kręcił? :>
nie mam pojecia, zdjecie z tamtego roku,
: ndz wrz 19, 2004 16:19
autor: guti
mnie chodzi ile kosztuje taki luksus i co sie poprawilo??Dzieki
: ndz wrz 19, 2004 17:10
autor: Borys
guti pisze:mnie chodzi ile kosztuje taki luksus i co sie poprawilo??Dzieki
zapytaj sie GTO on napewno bedzie wiedział
: pn wrz 20, 2004 12:27
autor: KONiu
instalacja "pakietu turbo" ile kosztuje bedzie gdzies stało koło 5000 , kiedyś czytałem o tym , na jakiejs stronie firmy zajmujacej sie takimi modyfikacjami niestety nie pamietam adresu , tak suma sumarum , to nie lepiej sie zastanowic czy wykonać np. modyfikacje i tuning silnika w jakiejś fachowej firmie , bedzie gdzies o połowe tanszy , przyrost mocy mniejszy , ale zawsze potem mozna dołorzyć do tego turninke
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
, albo zamiast wydawać 8000 przykladowo na modyfikacje silnika i turbo , zamontowac jakis inny silnik mocniejszy , np. 1.8T VW albo jakiegoś TDI , i tak przy wzroscie mocy raczej trzeba przynajmniej chamulce zmodyfikowac , jak kto tam woli
: pn wrz 20, 2004 14:02
autor: Borys
KONiu pisze:instalacja "pakietu turbo" ile kosztuje bedzie gdzies stało koło 5000 , kiedyś czytałem o tym , na jakiejs stronie firmy zajmujacej sie takimi modyfikacjami niestety nie pamietam adresu , tak suma sumarum , to nie lepiej sie zastanowic czy wykonać np. modyfikacje i tuning silnika w jakiejś fachowej firmie , bedzie gdzies o połowe tanszy , przyrost mocy mniejszy , ale zawsze potem mozna dołorzyć do tego turninke
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
, albo zamiast wydawać 8000 przykladowo na modyfikacje silnika i turbo , zamontowac jakis inny silnik mocniejszy , np. 1.8T VW albo jakiegoś TDI , i tak przy wzroscie mocy raczej trzeba przynajmniej chamulce zmodyfikowac , jak kto tam woli
dokładnie, czasmi sie nie opłaca modfikacji pod turbo robic, lepiej i taniej kupic gotowizne.
ale z drugiej strony co samemu cos zrobic to samemu - wieksza sattysfakcja
: pn wrz 20, 2004 14:44
autor: cyarnz
nie oplacalny temat, jezeli juz nie zalezy ci na kosztach to proponuje 1.8T zapodac, 225KM w serii to wydatek kolo 10kpln wiece niewiele
: pn wrz 20, 2004 18:52
autor: TAZ
Ja założyłem wszystko w używce ( prucz blow offa ) i zamknąłem się w koszcie ok. 1100 zł + silnik. Coprawda mam w benzyniaku turbine od diesla, ale już kupiłem od benzyniaka ( audi quatro 2.2 turbo ) jakby mi faktycznie nie wytrzymała temperatury spalin. Narazie ( odpukać ) jest wszystko wporzo i oby tak zostało. Na starym silniku montuje tą drugą sprężarke i jak tylko siądzie ta z diesla to będę miał cały komplecik do zmiany ( dniówka roboty ). Wszyscy się boją coś samemu zrobić albo nie mają kasy. Ja mam jeden samochód i w dodatku codziennie do pracy nim jeżdże. Zrobiłem już z turbiną jakieś 3000km i jest oki. Polecam wszystkim zrobić coś samemu satysfakcja gwarantowana.
![Weedman :weedman:](./images/smilies/icon_weed.gif)
: ndz sty 09, 2005 16:02
autor: dr Richie
Oj Kochani tu żeście mi podpasili
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Mam MK2 1.8 RP i cały zestaw turbo od 1.6TDi (kolektory, turbina, chłodnica oleju, miska olejowa i wszystkie inne bzdety) Jak to pożenić? Jak porobić kompa, jaką uszczelkę dac pod głowicę, żeby dostatecznie odprężyć silnik i milion innych rzeczy. Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!
Będę baaaaaaaardzo wdzięczny za pomoc a dokładnie za opis tego co się działo pod maską tego Golfika z fotek
Pozdro!
: ndz sty 09, 2005 16:06
autor: dr Richie
Oj Kochani tu żeście mi podpasili
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Mam MK2 1.8 RP i cały zestaw turbo od 1.6TDi (kolektory, turbina, chłodnica oleju, miska olejowa i wszystkie inne bzdety) Jak to pożenić? Jak porobić kompa, jaką uszczelkę dac pod głowicę, żeby dostatecznie odprężyć silnik i milion innych rzeczy. Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!
Będę baaaaaaaardzo wdzięczny za pomoc a dokładnie za opis tego co się działo pod maską tego Golfika z fotek
Pozdro!
: ndz sty 09, 2005 16:07
autor: dr Richie
Oj Kochani tu żeście mi podpasili
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Mam MK2 1.8 RP i cały zestaw turbo od 1.6TDi (kolektory, turbina, chłodnica oleju, miska olejowa i wszystkie inne bzdety) Jak to pożenić? Jak porobić kompa, jaką uszczelkę dac pod głowicę, żeby dostatecznie odprężyć silnik i milion innych rzeczy. Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!
Będę baaaaaaaardzo wdzięczny za pomoc a dokładnie za opis tego co się działo pod maską tego Golfika z fotek
Pozdro!