Strona 1 z 1

Problem z odpaleniem auta :(

: sob maja 27, 2006 15:10
autor: Dariusz1985
Witam co moze byc nie tak auto nie chce odpalic golf III 1.6 12 latek

: sob maja 27, 2006 15:49
autor: JayT
Co moze być nie tak:
- brak paliwa,
- rozładowany akumulator,
- zapominasz przekręcić kluczyk,
- ....
:mrgreen:
Powodów może być wiele, ale nikt Ci nie pomoże, dopóki nie opiszesz dokładnie:
- jakie czynności wykonujesz,
- co się dzieje (albo i nie dzieje).

: sob maja 27, 2006 15:52
autor: dziejo
nie chce powiadasz sprawdz bezpiecznik pompy paliwa musisz sprawdzić czy wogóle ona działa chyba wiesz o czym mówię? jak nie to przekręć kluczyk do zapalenia się kontrolek w tym czasie pojawia się krótkotrwałe swego rodzaju buczenie i cyknięcie na końcu wtedy wiadomo juz ze pompa podała paliwo

[ Dodano: Sob Maj 27, 2006 15:56 ]
jezeli to sprawdziłes i jestes pewien że ok wszystko to jedziemy dalej musisz sprawdzic czy dochodzi napięcie na świece z cewki lub na aparat zapłonowy czujnik halla kostka przy aparacie zapłonowym może kabelek sie urwał lub wyleciał z pinu odłącz kostkę i sprawdz wykręć jedną swiece sprawdz czy masz iskrę

: sob maja 27, 2006 19:00
autor: Adamtd
JayT pisze:Powodów może być wiele, ale nikt Ci nie pomoże, dopóki nie opiszesz dokładnie:
- jakie czynności wykonujesz,
- co się dzieje (albo i nie dzieje).
Dokładnie napisz czy rozrusznik kreci, czy słychać że zaskakuje czy nie, czy poppe paliwa słychać itp

: ndz maja 28, 2006 17:38
autor: Dariusz1985
Własnie nie podaje iskry z modułu podczasz przekrecana kluczykiem co teraz ??

: ndz maja 28, 2006 18:55
autor: poli30
ja nie podaje iskry z modulu to musisz wymienic cewke

: ndz maja 28, 2006 20:21
autor: Dami
miałem taki sam objaw w moim mk3 1.4ABD, autko nie chiało zapalić i nie było iskry. Też doradzono mi że to cewka,(zakupiłem nową BERU i dalej nic) a okazało się że poszedł czujnik HALLA ( czujnik obrotów wału korbowego). Koszt wymiany samego czujnika to ok 100zł . Dlatego warto sprawdzić czy czujnik masz sprawny.

: ndz maja 28, 2006 20:44
autor: witek_vento1.8
zdejmij osłonę kopułki aparatu zapłonowego tam zbiera się dużo wilgoci
najlepiej to sprawdzić w ciemności - niech ktoś ci kręci rozrusznikiem
a ty patrz gdzie ci iskra ucieka

: ndz maja 28, 2006 21:57
autor: KUBEK
Halla możeszsprawdzić za pomocą diody (świecącej) musisz się wpiąć w 2 kable z tego co kojarze to środkowy (masa) i impulsowy nie pamiętam któryy z dwuch (jak jest ok dioda powinna mrugać) na dioda jest zcięta zjednej strony tzn na tej nóżce masz mase jak halla masz ok to napewno cewka. Pozdrawiam

[ Dodano: 28 Maj 2006 21:59 ]
jak bedziesz miał problem ze sprawdzeniem to napisz na gg 3797023

: wt maja 30, 2006 16:02
autor: Dariusz1985
Spoko dzieki ale jaka cewka ??

: wt maja 30, 2006 16:09
autor: dziejo
a gdzie on się znajduje i jaką funkcję spełnia? :blush: :blush: :blush: :blush: czujnik halla co to jest?

[ Dodano: Wto Maj 30, 2006 16:13 ]



Auto: MK3 GL 1.8
Silnik: AAM
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Posty: 456
Skąd: ŻORY grupa ŚLĄSK

Ostrzeżeń:
1/3/6

Wysłany: Dzisiaj 16:09
a gdzie on się znajduje i jaką funkcję spełnia? :blush: :blush: :blush: :blush: czujnik halla co to jest?
a gdzie on się znajduje i jaką funkcję spełnia? :blush: :blush: :blush: :blush: czujnik halla co to jest?
Czujnik halla podaje sygnał o położeni wału i należy do układu sterującego momentem zapłonu, zazwyczaj mają 2 lub jedno wyjście i oporność ok 800 om (tam jest drut nawinięty na rdzeń), a skoro cewka nie dostaje napięcia, to może być wina stacyjki, lub skrzynki z bezpiecznikami/// mógł też wysiąźć moduł.

: wt maja 30, 2006 20:52
autor: Qura
JAK BUM ale moja dziewczyna twierdzi "sprawdz przerywacz"
i ja sie pod tym podpisuje miałem to samo ostatnio.

: wt maja 30, 2006 21:35
autor: Adamtd
Qura pisze:"sprawdz przerywacz"
ale auto Dariusza1985 nie ma przerywacza - zastępuje go w pewnej mierze czujnik halla

: śr maja 31, 2006 15:06
autor: dziejo
100 % RACJI