Strona 1 z 2

nieregularne obroty,biegu jałowego(mk3 1,8 kat).

: czw maja 25, 2006 19:49
autor: daro-driver
Mam problem z wolnymi obrotami,są nieregularne troszkę szarpie silnikiem,po zwiększeniu obrotów przez dodanie gazu wszystko jest ok silnik pracuje wtedy równo,bardzo mnie to denerwuje,niewiem od czego zacząc,wymiana świec albo cos innego poradzcie coś :crazy:

: czw maja 25, 2006 20:01
autor: dziejo
masz zgazowane autko?

[ Dodano: Czw Maj 25, 2006 20:05 ]
podejrzewam sondę takie są obiawy

[ Dodano: Czw Maj 25, 2006 20:09 ]
jak i równiez silniczek krokowy

: czw maja 25, 2006 20:28
autor: Jackq
hehe miałem to samo ostatnio dodatkowo problem czasem z odpaleniem w pozniejszym stadium. Kurde tyle sie nakombinowałem a rozwiazanie akurat u mnie było proste...
Tez myslalem sonda, krokowiec, palec, kopulka itp. Wymienilem nawet palec, kopulke, swiece, bylem u gazwonika i nic to nie dalo. W koncu wymienilem czujnik temperatury cieczy chlodzacej (4pinowy okragly). Kupilem na allegro jakis badziew za 20zl i objawy minely. Sprobuj i napisz czy to to.
PS. oryginalne czujniki sa lepsze :D tez bede zmienial na oryg. :bigok:

: czw maja 25, 2006 22:04
autor: daro-driver
Tak jest zagazowany,twierdzicie że to czujnik temperatury od czego mam zacząc :crazy:

: czw maja 25, 2006 22:10
autor: Adamtd
daro-driver pisze: od czego mam zacząc
Zawsze w takim przypadku trzeba zacząć od sprawdzenia silnika krokowego bo to on odpowiada za obroty na biegu jałowym. Dopiero jeśli on będzie dobry można szukać dalej

[ Dodano: Czw Maj 25, 2006 22:12 ]
daro-driver pisze:Tak jest zagazowany
dzieje się to na gazie czy na benzynie?

: sob maja 27, 2006 13:04
autor: daro-driver
dzieje się to na benzynie i na gazie silnik lekko poszarpuje,jak ruszam wszystko gra,może to któraś ze świec.

: sob maja 27, 2006 13:15
autor: dziejo
wydje mi się ze to nie będzie czujnik temperatury a cos z układem zasilania czujnik temp nie powoduje szarpania silnikiem

: sob maja 27, 2006 14:00
autor: daro-driver
więc jak nie czujnik to co za ustrojstwo że te obroty są nierówne,na wolnych a po naciskaniu gazu wszystko pracuje równo.

: sob maja 27, 2006 14:07
autor: Marek Budner
Adamtd pisze:Zawsze w takim przypadku trzeba zacząć od sprawdzenia silnika krokowego bo to on odpowiada za obroty na biegu jałowym. Dopiero jeśli on będzie dobry można szukać dalej
100%RACII.Sprobuj sciagnac przewody dochodzace do silniczka krokowego i zobacz czy jest jakas ruznica wpracy silnika

: sob maja 27, 2006 14:12
autor: dziejo
Posty: 54
Skąd: Wielun


Wysłany: Dzisiaj 14:07
Adamtd napisał/a:
Zawsze w takim przypadku trzeba zacząć od sprawdzenia silnika krokowego bo to on odpowiada za obroty na biegu jałowym. Dopiero jeśli on będzie dobry można szukać dalej
100%RACII.Sprobuj sciagnac przewody dochodzace do silniczka krokowego i zobacz czy jest jakas ruznica wpracy silnika
ok ale jak sciągnie przewody czyli odepnie kostkę to mu nie będzie chodził bo zgaśnie

: sob maja 27, 2006 14:20
autor: Marek Budner
dziejo pisze:ok ale jak sciągnie przewody czyli odepnie kostkę to mu nie będzie chodził bo zgaśnie
Jak u siebie sciagnolem to nie zgasl ale silnik dostal deliry.Po zalozeniu spowrotem rownizna :bigok:

: sob maja 27, 2006 14:27
autor: dziejo
okkkkkkkkkkkk

: sob maja 27, 2006 14:33
autor: daro-driver
może to głupie pytanie ale gdzie mam szukac tego silnika krokowego i tej kostki.

: sob maja 27, 2006 14:44
autor: Marek Budner
daro-driver pisze:może to głupie pytanie ale gdzie mam szukac tego silnika krokowego i tej kostki.
Niema ludzi wszystkowiedzacych.U mnie jest on po lewej stronie gaznika(stojac przodem do samochodu).I akurar po zgaszeniu silnika jeszcze pracuje przez jakies piec sekund.To u mnie w MK2 u ciebie moze byc troche inaczej.