Strona 1 z 1
Jak podlaczyc ten modul domykania szyb
: śr maja 24, 2006 19:01
autor: maro
Witam. Kupilem modul domykania mpw-4 na cztery szyby, narazie podpialem go ale nie umiem ustawic tak zeby domykal mi dwie szyby i szyber jednoczesnie, tylko domyka w ten sposob ze najpierw jedzie lewa szyby zaraz potem prawa a po ok 30 sek jedzie szyber, zalaczylem schematy i prosze o pomoc, dzieki
: czw maja 25, 2006 19:15
autor: JayT
Masz taką
http://www.amt-alarmy.pl/download/szyby ... /mpw-4.pdf instrukcję? Czytałeś ostatnią stronę?
Masz szary przewód podłączony do masy?

: czw maja 25, 2006 21:25
autor: maro
No mam ta instrukcje, dzisaj sie znowu bawilem i jak szary podlacze do masy to ida parami ale tylko przez jakies 2 sekundy i sie zatrzymuja, myslalem ze za ciezko szyby chodza i wzialem podpialem do pary jedna szybe i szyber i wyszlo jeszcze cos dziwniejszego otoz jak szyba jest tak mocno otwarta ze szyber zdazy sie przed nia zamknac to zamknie i szybe do konca i szyber, natomiast jak szyba jest tylko lekko uchylona a szyber otwarty na max to szyber stanie w momencie jakszyba sie zamknie, nie wiem co jest grane?? mam juz takie nerwy na ten modul ze chyba kupie innej firmy, probowalem juz chyba wszystkie warianty jakie sa w instrukcji
A jeszcze jedno parami domyka wg schematu tylko silnik 1 i 3 oraz 2 i 4 co jest tez dziwne, opisywana sytuacja wyzej dotyczy podlaczen szyby i szybra na 1 i 3, a jak podlaczylem 2 i 4 to juz szyba i szyber idzie przez 1 sekunde i staje
: czw maja 25, 2006 21:44
autor: JayT
A masę skąd bierzesz - mam nadzieję, że bezpośrednio z ujemnej klemy akumulatora?
Druga sprawa: próbowałeś zmniejszać czułość, żeby szły parami do końca?
Może masz za słaby akumulator?
: czw maja 25, 2006 22:55
autor: maro
JayT pisze:A masę skąd bierzesz - mam nadzieję, że bezpośrednio z ujemnej klemy akumulatora?
Druga sprawa: próbowałeś zmniejszać czułość, żeby szły parami do końca?
Może masz za słaby akumulator?
Akumulator jest nowy, wiec chyba raczej go wyklucze a co do masy to wlasnie tu mozesz miec racje bo biore z karoseri auta (jakies 20 cm przewodu), a jak zmniejszyc czulosc?? Dzieki
: pt maja 26, 2006 07:45
autor: JayT
W instrukcji radzą, żeby przed zmniejszeniem czułości poprawić zasilanie - czyli najlepiej zarówno
+12 jak i
masę pociągnąć prosto z akumulatora. Zmniejszenie czułości jest także opisane - różowy przewód do masy.
Mam nadzieję, że wszystkie połączenia oczywiście porządnie lutujesz? Porządne luty to podstawa

: pt maja 26, 2006 09:59
autor: maro
tak wszystko lutuje i ciagne na grubszych kabelkach. Dzieki
: sob maja 27, 2006 00:47
autor: pioterr
a tak a propo gdzie sie ta centralka znajduje bo akurat u mnie to działa ale tylko w drzwiach od pasazera i tylko jak je zamykam lub otwieram kluczykiem a od kierowcy nic a nic chcialbym sie pobawic troche
[ Dodano: Sob Maj 27, 2006 00:50 ]
a jeszcze ma ktos moze jakis schemat czy cos wie dlaczego alarm z pilota otwierta drzwi ale nie zamyka dziwne
z gory dzieki