Strona 1 z 3
lewe powietrze
: śr maja 24, 2006 16:01
autor: kabuz
witam
gdzie najczesciej moze łapac lewego powietrza
gdzie szukac w jakim miejscu co sprawdzać.nieruwno chodzi na wolnych obrotach ale tylko jak sie nagrzeje obroty od 1000 od 800 prawie gasnie wymieniłem sonde ,czujnik temperatury, swiece,kable wysokiego napiecia,kopułke i palec.zapłon ustawiony i dalej nic .jak zimny chodzi super.
golf mk3 1.8bezyna
zgory dziękuje
: śr maja 24, 2006 16:03
autor: djtom
gumowa podstawka wtrysku.
: śr maja 24, 2006 16:09
autor: kabuz
a cos jeszce moze byc oprucz tej podstawki pod wtryskiem
: śr maja 24, 2006 16:12
autor: Duber
na 90% guma i jeszcze uszczelka pod kolektorem ssacym,widzialem jak tam czyms psikali i bylo widac jak zasysa.ale niewiem co to za srodek mozesz sprubowac jakims domowym srodkiem polac gdzie jest uszczelka moze bedzie widac.
: śr maja 24, 2006 16:20
autor: Adamtd
A dzieje się tak tylko na biegu jałowym?
Silnik krokowy już sprawdzałeś?
: śr maja 24, 2006 16:27
autor: kabuz
mialem wymienioną uszczelke pod glowicą i uszczelke pod kolektorem sącym jutro sciągne wtrysk i sprawdze tą gume
przed wymianą uszcelki pod glowica tez tak chodził miałem docierane zawory planowaną glowice uszcelniacze wymienione i wszystkie uszcelki
mam nadzieje ze to ta guma
odeze sie jutro jaka djagnoza
: śr maja 24, 2006 16:29
autor: Duber
tylko golym okiem mozesz tegonie zobaczyc(uszkodzenia gumy)
: śr maja 24, 2006 16:31
autor: kabuz
tylko na biegu jalowym skaczą obroty, na wyszych obrotach to normalnie chodzi nie dusi sie,ani nie muli,
a jak moge sprawdzic silniczek krokowy?
[ Dodano: 24 Maj 2006 16:34 ]
to musze czymś popryskac tą gume,chyba oczywiscie na odpalonym silniku
: śr maja 24, 2006 16:55
autor: Duber
kabuz pisze:to musze czymś popryskac tą gume,chyba oczywiscie na odpalonym silniku
tak sprawdzali uszczelke a nie gume.mysle ze jak bedzie lapac gdzies z tylu to nie zobaczysz tego
: śr maja 24, 2006 17:08
autor: kabuz
jutro cos pokombinuje moze sie uda cos zobaczyć musze cos z tym zrobic bo robi sie bardzo deneryujące
: śr maja 24, 2006 17:23
autor: Duber
jak nie zmienisz to nie zobaczysz moze sprobuj w czasie pracy poruszac ta guma moze cos w pracy silnika sie zmieni koszt gumy ok 50 zl
: śr maja 24, 2006 18:23
autor: Paweł Marek
piotr2 pisze:ak nie zmienisz to nie zobaczysz
bierze się żonce (albo komuś tam) dezodorant w sprayu. Palny ma być. Pryska na zapalonym silniku w podejrzane miejsca dolotu. Chwilowe zwiększenie obrotów oznacza nieszczelność. Taka porada gdyby ktoś najpierw chciał się dowiedzieć co jest zepsute zanim pół auta wymieni.
: śr maja 24, 2006 20:00
autor: zbycho
witam!!! sprawdz przewód podciśnienia łączący serwo hamulców z 3 lub 4 garem. przyłóż rekę i bedziesz czuł jak zaciąga lewe powietrze. A przypadkiem delikatnie pozimom oleju sie ni podniósł???
[ Dodano: Sro Maj 24, 2006 20:02 ]
tylko to razczej na zimnym też by było ale sprawdz moze jak się rozgrzewa ten przewód gumowy to w miejcu opesek przepuszcza (moze nie sa dociśnięte albo wcale ich nie ma)???
: śr maja 24, 2006 20:14
autor: Duber
Paweł Marek, sposob teoretycznie dobry a juz kiedys udalo ci sie w ten sposob znalezc nieszczelnosc w gumie?jestem ciekaw czy jak bedzie zasysalo otworem wielkosci wlosa na wolnych obrotach czy da rade zassac dezodorant?nie twierdze ze nie mozna tak ale ciekawe to...