Strona 1 z 1

dławienie motorka

: wt sty 11, 2005 19:43
autor: maymii
cze silnik 1.6 benzynka nierowna praca na ssaniu nie wiem co sie dzieje nowe swiece przewody ok a moze filter powietrza ?? aha silnk gaźnikowy :) od mk2 90r.

: wt sty 11, 2005 20:22
autor: Dziadoo
jaki masz gaznik?? Normalny czy sterowany komputerem??

: wt sty 11, 2005 21:18
autor: Bezy
Zmartwię MAXYMII - ale na 90% nie uzyskasz odpowiedzi na trapiące Cie pytania co do dławienia sie silnika... Tez miałem pytania z tej "beczki" (i jeszcze jeden gosciu) i pupa zero rad i pomocy..
Ale z drugiej strony bądx tez dobrej mysli - bo jezeli przyjdą Ci do głowy problemy z: jak zrobic swiecace pedały, swiecacą popielniczke, jak zamontowac diody w wentylkach zeby w nocy swieciły, jak zamonotowac głosnik w gałce zmiany biegów i wiele innych "waznych" problemów technicznych - to na pewno otrzymasz pomoc od bardzo wielu osób :) Pozdro!

: wt sty 11, 2005 21:20
autor: cyarnz
Bezy pisze:Zmartwię MAXYMII - ale na 90% nie uzyskasz odpowiedzi na trapiące Cie pytania co do dławienia sie silnika... Tez miałem pytania z tej "beczki" (i jeszcze jeden gosciu) i pupa zero rad i pomocy..
Ale z drugiej strony bądx tez dobrej mysli - bo jezeli przyjdą Ci do głowy problemy z: jak zrobic swiecace pedały, swiecacą popielniczke, jak zamontowac diody w wentylkach zeby w nocy swieciły, jak zamonotowac głosnik w gałce zmiany biegów i wiele innych "waznych" problemów technicznych - to na pewno otrzymasz pomoc od bardzo wielu osób :) Pozdro!
:goof:

Re: dławienie motorka

: wt sty 11, 2005 21:21
autor: cyarnz
maymii pisze:cze silnik 1.6 benzynka nierowna praca na ssaniu nie wiem co sie dzieje nowe swiece przewody ok a moze filter powietrza ?? aha silnk gaźnikowy :) od mk2 90r.
zapewne zalewa silnik, klania sie studiowanie schematow gaznikow i reczne robotki lub wizyta w zakladzie gaznikarskiem gdzie snaja sie na rzeczy. Sprawdzilbym tez ustawienie zaplonu na poczatku:)

: wt sty 11, 2005 23:03
autor: Bezy
Ale to sa rady w stylu "Co masz zrobic jesli rzucił Cie chłpoak/ dziewczyna"... Z ta jazda do mechaników tez bym nie był pewnien - bo mało kto sie zna na tych gaźnikach, więc moze wyjść ze wybulisz MAxymii kase i nie odczujesz rózniicy. Albo jeszcze bardzej Ci zjebią....
Jesli lubisz troche grzebac (nie w d.. :) ) to spróbuj na poczatek od prostych spraw jak np filtr powietrza, świece, kable --> mozec dostaje za mało powietrza i dlatego sie zamula (zalewa). Znajdź też kogos ze sprężarka powietrza i pistoletem kieunkowym i po prostu wyszyśc i przedmuchaj we wszystkie mozliwe otworki gaźnik (bez jego demontażu). Zalej benzyna i dmuchaj - u mnie to pomogło

Re: dławienie motorka

: śr sty 12, 2005 11:55
autor: igor002
maymii pisze:cze silnik 1.6 benzynka nierowna praca na ssaniu nie wiem co sie dzieje nowe swiece przewody ok a moze filter powietrza ?? aha silnk gaźnikowy :) od mk2 90r.
wazne jest też jaki masz silnik, na pewno ci go zalewa jak kolega jeden powiedział, moze to być spowodowane albo nadmiarem benzyny albo niedoborem powierza, posprawdzaj filtr powietrza, doloty czy wszystko drożne, i przedewszystkim czy gażnik ma dobry skład mieszanki. jak masz elektroniczny gaznik typu 2ee to spróbuj go zresetować, moze c i jakieś błedy nawrzucało. mozesz też zczytać kody w silniku z gaznikiem 2ee.
posprawdzaj też czy masz dobre iskry na świecach i czy na przewodach nie ma przebić

: śr sty 12, 2005 19:48
autor: Koolas
Bezy pisze:Zmartwię MAXYMII - ale na 90% nie uzyskasz odpowiedzi na trapiące Cie pytania co do dławienia sie silnika... Tez miałem pytania z tej "beczki" (i jeszcze jeden gosciu) i pupa zero rad i pomocy..
Ale z drugiej strony bądx tez dobrej mysli - bo jezeli przyjdą Ci do głowy problemy z: jak zrobic swiecace pedały, swiecacą popielniczke, jak zamontowac diody w wentylkach zeby w nocy swieciły, jak zamonotowac głosnik w gałce zmiany biegów i wiele innych "waznych" problemów technicznych - to na pewno otrzymasz pomoc od bardzo wielu osób :) Pozdro!
widze za to ze kolega :foch: jest na forum od daaaaawa i wiele postow napisal (wielu osobom pomógł) i Tobie pewnie tez MAYMII ;)
ale mniejsza o większość...bo nie o to mi chodzi ;)
MAYMII jak juz ktos powiedzial sprawdz ustawienie zapłonu (u mnie pomogło właściwe ustawienie) a pozniej weż sie za czyszczenie i regulacje gaźnika...
życzę powodzenia :bigok:

: śr sty 12, 2005 23:18
autor: Bezy
Koolas pisze:
Bezy pisze:Zmartwię MAXYMII - ale na 90% nie uzyskasz odpowiedzi na trapiące Cie pytania co do dławienia sie silnika... Tez miałem pytania z tej "beczki" (i jeszcze jeden gosciu) i pupa zero rad i pomocy..
Ale z drugiej strony bądx tez dobrej mysli - bo jezeli przyjdą Ci do głowy problemy z: jak zrobic swiecace pedały, swiecacą popielniczke, jak zamontowac diody w wentylkach zeby w nocy swieciły, jak zamonotowac głosnik w gałce zmiany biegów i wiele innych "waznych" problemów technicznych - to na pewno otrzymasz pomoc od bardzo wielu osób :) Pozdro!
widze za to ze kolega :foch: jest na forum od daaaaawa i wiele postow napisal (wielu osobom pomógł) i Tobie pewnie tez MAYMII ;)
ale mniejsza o większość...bo nie o to mi chodzi ;)
MAYMII jak juz ktos powiedzial sprawdz ustawienie zapłonu (u mnie pomogło właściwe ustawienie) a pozniej weż sie za czyszczenie i regulacje gaźnika...
życzę powodzenia :bigok:

: śr sty 12, 2005 23:23
autor: Bezy
Racja - nie jestem na forum "od daaawna"... I nie pisze postów zeby pisac i nabijac sobie pkt. To fakt - nie uracze radą jak zrobic swiecace kolo zapasowe, czy mrugający diodami lewarek. Tu sie zgadzam z kolega Koolasem :)
A ja radze Ci Maxymi jednak od samego wyczyszczenia gaźnika benzyna i sprezonym powietrzem - to nie bedzie cie nic kosztowało.. A jesli to nic nie da - wtedy sie baw w ustawianie zapłonu i bul kase. Hejka!

dzieki dzieki

: czw sty 13, 2005 00:10
autor: maymii
no to mam troszke roboty dzieki i pozdrawiam wszystkich :)

: czw sty 13, 2005 00:24
autor: mierzwin
Miałęm to samo. Pojechałem do serwisu i powiedzili mi tak:
1) Pompa paliwowa nie ciągnie odpowiedniej ilości paliwa - często to wiąże się z utratą mocy. Rozwiązanie - albo wymiana całej pompy albo czyszczenie filtra (ta druga opcja znacznie tańsza)
2) sprawdź, czy po jeździe, jak tankujesz, nie zasysa Ci powietrza do baku. Jeśli tak to masz zatkany odpowietrznik baku - sam nie wiem, gdzie on jest, jeszcze się nie doszukałem. Ale to wina dupnego paliwa, jakie jest u nas dawane.
3) Filtr powietrza - jak już niektórzy mówili, problem z brakiem powietrza. MOŻE to być problem z filtrem, który niedomaga ze starości.
4) Mieszanka za bogata/uboga - to też już było wyjaśniane...

Na razie więcej pomysłów nie mam choć problem nie został u mnie do końca rozwiązany. Czyszczenie filtra paliwa - za które nie zapłaciłem NIC, pomogło choć nie rozwiązało całkowicie problemu. Jak znajdziesz podów ostateczny, to daj znać - sam chętnie się dowiem, co jest nie tak :D

: czw sty 13, 2005 09:32
autor: Koolas
Bezy pisze:...
A ja radze Ci Maxymi jednak od samego wyczyszczenia gaźnika benzyna i sprezonym powietrzem - to nie bedzie cie nic kosztowało.. A jesli to nic nie da - wtedy sie baw w ustawianie zapłonu i bul kase. Hejka!
spoko tylko ze jesli zaplon jest zle ustawiony to mozesz sobie czyscic i czyscic a i tak to NIC nie da :!: ja za rozebranie, wyczyszczenie i regulacje razem z ustawieniem zapłonu wybulilem 100PLN...ale za to motorek sie zmienil nie do poznania (ciągnął odrazu a nie tylko w wysokich obrotach i nic go juz nie dławiło)
więc MAYMII polecam zajechac do kogos kto ma lampe stroboskopowa (czyt. ustawia zapłon)
POWODZENIA