[MK3] Jak wyciągnąć wkładkę zamka bagażnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sekol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:48
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

[MK3] Jak wyciągnąć wkładkę zamka bagażnika

Post autor: sekol » śr maja 24, 2006 13:44

Rozebrałem ten zamek do momentu, w którym został mi w ręce sam przycisk do otwierania bagaznika z wkładką w środku. Ten przycisk jest równocześnie plastykową tuleją w której ta wkładka/zapadki tkwią - i tu mam problem jak to wybebeszyc? Tzn. jak wyciagnąc wkładkę z tej plastykowej tuleji?
Wypchnąć naciskając od tej strony gdzie sie wkłada kluczyk?



Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » śr maja 24, 2006 13:54

z drugiej strony masz takie zabezpieczenie zapadke taka zdejmujesz ja zdejmujesz bagnecik od otwierania klapy i wypychasz zamek w ta sama strone co wkladasz kluczk


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

sekol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:48
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: sekol » śr maja 24, 2006 14:45

Jaki bagnecik? :-) ja juz dawno mam caly zamek na stole rozebrany tylko nie wiem jak juz sama wkladke z tego wydlubac :-) Wszystko tak zapieczone ze nie wiem w ktora strone to wypychac



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr maja 24, 2006 14:58

musisz ja wysunać (wkładke) :), na zewnątrz


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

sekol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:48
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: sekol » czw maja 25, 2006 09:05

Dzieki :-) Tak podejzewalem ale nawet po godzinnym moczeniu w wd-40 i waleniu mlotkiem nie chcialo wyjsc. Majac pewnosc co do kierunku moglem przyp... solidniej.
Przy okazji w takim drastycznym stanie w jakim byla moja wkladka zadne wd-40 nie pomoze. Pomogl odkamieniacz - tylko nie mozna zostawiac jej w takiej kompieli za dlugo bo obudowa to jakies aluminium i reaguje - w moim przypadku 30min.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw maja 25, 2006 10:30

jak to bedziesz składal, nie zapomnij o oringu-uszczelce bo szybko ja szlak trafi


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » czw maja 25, 2006 11:03

A ja mam jeszcze pytanie jak wyjać cały ten czarny zamek z wkładka z klapy? :chytry:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw maja 25, 2006 11:08

zdejmujesz plastikowa zaslepke od srodka klapy, odkrecasz listwe (o ile sobie dobrze przypominam) wypinasz ciegna zamka i wyjmujesz - cala operacja jest banalna i wszystko widac jak nadłoni.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

sekol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:48
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: sekol » czw maja 25, 2006 12:32

Odkrecasz listwe na zewnatrz nad rejestracja (cztery sruby), odkrecasz srube z tapicerki klapy od wewnatrz i sciagasz ta tapicerke z zatrzaskow. Zeby wyjac caly zamek odczepiasz dwa ciegna (sa na wcisk) i nastepnie w lewym gornym i prawym gornym rogu zamka sa plastykowe lapki, ktore opieraja sie o blache i nie pozwalaja zamkowi wyjsc - dostep do nich jest troche utrudniony i sa dosc twarde ale da sie je scisnac i bezproblemowo wyciagnac caly zamek. Zauwazylem ze latwiej mi sie wyciagalo gdy zaczynalem od prawej - jest do niej ciut lepszy dostep. To wszystko.



raf2234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:20
Lokalizacja: Wieruszów

Post autor: raf2234 » czw maja 25, 2006 13:21

Jak już wydłubiesz zapadki to nie zapomnij zapamietac ich kolejności. Ja na jesieni rozbierałem zamek na czynniki pierwsze bo mi kluczyk wchodził na 1 cm do zamka. Po wyczyszczeniu chodziło wzystko cacy. Przez zime nie używałem zamka (zapodałem sobie alarm z pilotem) i sie znowu zasyfił w środku. Kluczyk wchodzi ale nie można przekręcic. Więc jak nie używasz zamka to lepiej daj sobie spokój.
Poza tym jak rozbierzesz to sie uśmiejesz. Konstrukcja zamka (beben z zapadkami) jest tak prymitywna, że lepiej jak jest zablokowany. Niektórzy celowo likwidują te zamki (otwierajac auto z pilota), bo dla złodzieja zamek to żaden problem.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 415 gości