MK II 1.3 MH Gażnik Pierburg

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Skandahl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt maja 16, 2006 14:10
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

MK II 1.3 MH Gażnik Pierburg

Post autor: Skandahl » śr maja 24, 2006 10:53

Potrzebuje pomocy.
Jak wyregulować ten gażnik. Potrzebuje dokładnych opisów najlepiej z obrazkami
Z góry dzięki.

Chłopaki pomóżcie.
Ja chce tylko ustawić dawkę paliwa i powietrza oraz wolne obroty.
Mechanicy za taką regulację krzyczą mi od 200 zł w górę.
POMOCY !!!


http://www.zmilosciserc.pl/dss.php

fibolek

Post autor: fibolek » śr maja 24, 2006 11:38

Daj namiar email to ci wyślę opis 2E2(pojemności 1.6) ale one są podobne.Co dokładnie chcesz wyregulować czy mieszankę na wolnych obrotach(a dokładnie podciśnienie) bo składu mieszanki w Pierburgu raczej nie ustawisz(tam jest taka dysza) A obroty jeśli nikt wcześniej nic nie popieprzył to ustawisz taką śrubą na górze jak zciągniesz cały kolekttor ssący.taśruba jest w takiej dłuższej rurce.



Awatar użytkownika
Skandahl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt maja 16, 2006 14:10
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Post autor: Skandahl » śr maja 24, 2006 11:49

Daj co masz na ozeg12@op.pl
WIELKIE DZIĘKI>


http://www.zmilosciserc.pl/dss.php

fibolek

Post autor: fibolek » śr maja 24, 2006 11:57

poszło.



Awatar użytkownika
Skandahl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt maja 16, 2006 14:10
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Post autor: Skandahl » śr maja 24, 2006 12:11

Dzięki. Masz punkt.


http://www.zmilosciserc.pl/dss.php

Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Post autor: Ryś Stepowy » śr maja 24, 2006 12:31

Masz dwie śrubki do tego celu:
1. Regulacja uchylenia przepustnicy (wolne obroty)
2. Składu mieszanki (stosunku powietrza do paliwa).
Ja robie to tak:
1. odkręcam sobie śrubkę od uchylenia przepustnicy tak żeby motor sobie ładnie pracował. powiedzmy tak ok 1000 obr/min
2. Przy zamkniętej przepustnicy (tylko się da włożyć śrubełek) zubażam sobie mieszankę
3. Jak silnik zaczyna pracować niedobrze to odkręcam o ok 1 1,5 obrotu
4. skręcam odrobine uchylenie przepustnicy i :bigok:
Oczywiscie jest to domowy sposób ale działa. Dobry wójek Fibolek posłał Ci obrazki to na bank dasz rade. Pzdr!



fibolek

Post autor: fibolek » śr maja 24, 2006 17:41

są to ustawienia na przysłowiowe "oko".I nie wiadomo jak przeglad przejdzie.Chociaż KamilW dobry znawca Pierbusia 2E2 powiedział mi że gaźnik ten jest na zubożałą mieszankę.I że tą właśnie śrubką ustawia się jakieś tam podciśnienie(przyspieszenie czy coś tam) a nie skład.No ale pewnie się mylę.Bynajmniej jak zwał tak zwał trzeba to zrobić jak pisze Ryś



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości