Strona 1 z 2

jak to działa?

: wt maja 23, 2006 22:06
autor: KUBA-M
wymienialem filtr powietrza i jedno pytanko mnie zastanawia jak działa klapka w obudowie filtra powietrza ta ktora ma sie otwierać zeby pobierac ciepłe powietrze z komory silnika ?
czy jest możliwe ze zawsze bierze powietrze z zewnatrz ?
pozdrawiam laik :grin:

: wt maja 23, 2006 22:11
autor: pushkin77
a ile jeszcze takich samych postów napiszesz ?????

: wt maja 23, 2006 22:16
autor: KUBA-M
przeszkadza Ci to ?

: wt maja 23, 2006 22:21
autor: pushkin77
przeszkadza

: wt maja 23, 2006 22:33
autor: KUBA-M
to nie czytaj ps. i nie udawaj fachury bo jak sie nie mylę to ty błeś twórca teori ze im wyższe obroty tym wiekszy skok tloka (dot. pyt. które kiedys zadalem na forum poradziłes zeby odmulac silnik bo niewchodzil mi na obroty a to byl czujnik halla)
bez urazy stary ale mam problem ciekawi mnie to i bede pytal bo po to jest ta strona jak nikt mi nie odpowie to zadam to pyt za jakis czas chyba ze jesteś wstanie odpowiedzieć mi
to jest silnik 1,6 aft 97

: wt maja 23, 2006 22:36
autor: Duber
koledzy :pub: po jednym na uspokojenie :cool:

: wt maja 23, 2006 22:40
autor: KUBA-M
:pub:

[ Dodano: 23 Maj 2006 23:00 ]
te puszkin bez urazy
sorrki , :pub:

: wt maja 23, 2006 23:00
autor: pushkin77
KUBA-M pisze:im wyższe obroty tym wiekszy skok tloka
stary... nie rozmieszaj mnie.... i nie obrażaj....

: wt maja 23, 2006 23:23
autor: KUBA-M
ok sorrki a jak jest u Ciebie ?

: śr maja 24, 2006 08:52
autor: bodzio_j
KUBA-M, tą klapką steruje cos w rodzaju termostatu. Jak silnik i kolektor się nagrzeje to zamyka dopływ ciepłego powietrza.
Co do skoku tłoka to jest on STAŁY i nie ma związku z obrotami.Czyli - jadąc z obrotami 2000 skok tłoka wynosi X, jadąc z obrotami 5000 skok tłoka wynosi również X.
Istnieje pewna reguła. Otóż silniki wysiokoobrotowe maja na ogół mniejszy skok, nisko - większy ( ot choćby silniki diesla.)

: śr maja 24, 2006 10:57
autor: ćwikła
jak silnik jest cieply wytwarza sie podcisinienie w kolektorze które zamyka doplyw cieplego powietrza.....

: śr maja 24, 2006 11:21
autor: lolo_golf
ćwikła pisze:jak silnik jest cieply wytwarza sie podcisinienie w kolektorze które zamyka doplyw cieplego powietrza.....
dokładnie..zauważ ze dochodzi tam taka cieniutka rureczka...

: śr maja 24, 2006 11:24
autor: djtom
w ABD tez tak jest? ta klapka rozumiem ze jest w obudowie filtra pod wkładem, tak?

: śr maja 24, 2006 11:26
autor: Kiler
KUBA-M pisze:przeszkadza Ci to ?
Mi to przeszkadza i drugi temat w zypie już jest :bajer: . Mamy 20674 użytkowników, jak każdy zapyta 2 razy o to samo to forum padnie... Nie obrażaj się od razu jak ktoś zwróci Ci grzecznie uwagę ;) .


Pozdr :pub: .