Strona 1 z 1
Jak sprawdzic sprawność amortyzatorów??? (mam wyjete z auta)
: wt maja 23, 2006 10:18
autor: zbycho
witam!!! musiałem zmienić odboje amotyzatorów bo były juz rozsypane a autko strasznie dobijało na dziurach. wyjąłem amorki i jeden chodzi znacznie cieżej jak drugi. śladów oleju nie ma.
w związku z tym mam pytanie
Jak ciężko powinny chodzić amorki podczas wciskania i wysiskania ręką???
Dzieki za odp.
POZDRAWIAM!!!
: wt maja 23, 2006 10:24
autor: dziejo
powiem tak wcisnąć z oporem a wyjąć juz nie tak łatwo
[ Dodano: Wto Maj 23, 2006 10:26 ]
nie da się określić jak cięzko z jaką siłą KN
: wt maja 23, 2006 10:47
autor: Paweł NPI
Dokładnie, wcisnąć nie jest tak źle, ale wyciągnąć powinno być w miarę ciężko.
: wt maja 23, 2006 10:51
autor: zbycho
z prwaj strony wciskałem i wyciągałem ręka bez wiekszych problemów z lewj troszke gorzej musiałem sie podnieśc i oprzec amor o ziemie bo przy lewym to sobie siedziałem
co o tym myslicie???
: wt maja 23, 2006 10:59
autor: dziejo
prawa strona zużyta na maxa ale jak będziesz wymieniał to tylko 2 strony na raz
[ Dodano: Wto Maj 23, 2006 11:04 ]
może prawa stronę miałes zawsze dociązona pobocze itp itd dlatego szybciej go trajił szlag
: wt maja 23, 2006 13:46
autor: zbycho
a czy amorki z wersji nornalnych róznią sie od wersji GT bo przy okazji wymiany chciałbym deikatnie go obniżyć.
Czy jest to możliwe bez wymiany spręzyn???
Chciałbym zakupić KAYABA co o tym myslicie???
: wt maja 23, 2006 14:27
autor: wjmail
Witam, podczepię się do tematu. Autko siadło mi na lewym przodzie (różnica między prawą i lewą stroną na wysokości nadkola ok. 5-8cm). Poszedł amortyzator, czy też może to być coś innego?
: wt maja 23, 2006 14:38
autor: Paweł NPI
wjmail pisze:Autko siadło mi na lewym przodzie (różnica między prawą i lewą stroną na wysokości nadkola ok. 5-8cm). Poszedł amortyzator, czy też może to być coś innego?
Od amorka wysokość autka nie zależy, w twoim przypadku napewno pękła sprężyna.
zbycho pisze:chciałbym deikatnie go obniżyć.
Czy jest to możliwe bez wymiany spręzyn???
Podejrzewam że raczej sprężyny też muszą być nowe, bo są wtedy krótsze i twardsze
: wt maja 23, 2006 14:45
autor: dziejo
Witam, podczepię się do tematu. Autko siadło mi na lewym przodzie (różnica między prawą i lewą stroną na wysokości nadkola ok. 5-8cm). Poszedł amortyzator, czy też może to być coś innego?
_________________
wj78@[NoSpaM]wp.pl
(aby wysłać do mnie maila proszę usunąć [NoSpaM] z adresu) jeżeli tak nisko usiadł może być spręzyna peknięta ale ? no sprwdz czy za bardzo nie buja nim jezeli tak to nie tłumi ci amorek
: wt maja 23, 2006 17:20
autor: pw524
zbycho pisze:a czy amorki z wersji nornalnych róznią sie od wersji GT bo przy okazji wymiany chciałbym deikatnie go obniżyć.
Czy jest to możliwe bez wymiany spręzyn???
Chciałbym zakupić KAYABA co o tym myslicie???
Wersja GT jest niższa od standardu o 1 cm jak chcesz więcej kup spreżyny od GTI i amorki od GTI.
[ Dodano: Wto Maj 23, 2006 17:21 ]
W wersji GT idą standardowe amorki.
: wt maja 23, 2006 21:32
autor: zbycho
a czy moge zamontować spręzyny standart i amorki od wersji GTi???