Jak sprawdzic sprawność amortyzatorów??? (mam wyjete z auta)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak sprawdzic sprawność amortyzatorów??? (mam wyjete z auta)
witam!!! musiałem zmienić odboje amotyzatorów bo były juz rozsypane a autko strasznie dobijało na dziurach. wyjąłem amorki i jeden chodzi znacznie cieżej jak drugi. śladów oleju nie ma.
w związku z tym mam pytanie
Jak ciężko powinny chodzić amorki podczas wciskania i wysiskania ręką???
Dzieki za odp.
POZDRAWIAM!!!
w związku z tym mam pytanie
Jak ciężko powinny chodzić amorki podczas wciskania i wysiskania ręką???
Dzieki za odp.
POZDRAWIAM!!!
VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
z prwaj strony wciskałem i wyciągałem ręka bez wiekszych problemów z lewj troszke gorzej musiałem sie podnieśc i oprzec amor o ziemie bo przy lewym to sobie siedziałem
co o tym myslicie???
co o tym myslicie???
VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
a czy amorki z wersji nornalnych róznią sie od wersji GT bo przy okazji wymiany chciałbym deikatnie go obniżyć.
Czy jest to możliwe bez wymiany spręzyn???
Chciałbym zakupić KAYABA co o tym myslicie???
Czy jest to możliwe bez wymiany spręzyn???
Chciałbym zakupić KAYABA co o tym myslicie???
VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Od amorka wysokość autka nie zależy, w twoim przypadku napewno pękła sprężyna.wjmail pisze:Autko siadło mi na lewym przodzie (różnica między prawą i lewą stroną na wysokości nadkola ok. 5-8cm). Poszedł amortyzator, czy też może to być coś innego?
Podejrzewam że raczej sprężyny też muszą być nowe, bo są wtedy krótsze i twardszezbycho pisze:chciałbym deikatnie go obniżyć.
Czy jest to możliwe bez wymiany spręzyn???
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
Witam, podczepię się do tematu. Autko siadło mi na lewym przodzie (różnica między prawą i lewą stroną na wysokości nadkola ok. 5-8cm). Poszedł amortyzator, czy też może to być coś innego?
_________________
wj78@[NoSpaM]wp.pl
(aby wysłać do mnie maila proszę usunąć [NoSpaM] z adresu) jeżeli tak nisko usiadł może być spręzyna peknięta ale ? no sprwdz czy za bardzo nie buja nim jezeli tak to nie tłumi ci amorek
Wersja GT jest niższa od standardu o 1 cm jak chcesz więcej kup spreżyny od GTI i amorki od GTI.zbycho pisze:a czy amorki z wersji nornalnych róznią sie od wersji GT bo przy okazji wymiany chciałbym deikatnie go obniżyć.
Czy jest to możliwe bez wymiany spręzyn???
Chciałbym zakupić KAYABA co o tym myslicie???
[ Dodano: Wto Maj 23, 2006 17:21 ]
W wersji GT idą standardowe amorki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 71 gości