Strona 1 z 1

pływanie na obrotach mk3 gti silnik 2E

: ndz maja 21, 2006 19:38
autor: krzysiek1980
WITAM co moze byc przyczyna plywania na obrotach stalo mi sie tak po wymianie uszczelki pod głowica robi mi tak na benzynie i na gazie a wczesniej tak mialem jak mi ciagnal lewe powietrze sprawdzilem wszystkie przewody czy to moze byc potenjometr przy przepustnicy

: ndz maja 21, 2006 21:46
autor: Paweł Marek
niewykluczone, łatwo sprawdzić voltomierzem (miedzy pinami 2 i 3 na zamkniętej od 0,3 do 1,7 V, na otwartej na maksa 3-5V). Przy pomiarze nie wolno odłączać wtyku i używać omomierza. Trzenba dobrać sie do pinów " z boku".
Jeszcze regulacja podstawowa przepystnicy (odkręcić wkręt, potem dokręcać do uzyskania styku i jeszcze dokręcić pół obrotu). I dużo innych rzeczy. Czujniki temperatury ( w przeływomierzu i na króćću od płynu chł.), sam przepływomierz. Ja bym jeszcze poszukał nieszczelności. Może przejedź się jednak na VAG, choć jak wynika z doświadczeń on rzadko daje odpowiedź co jest uwaklone.

: pn maja 22, 2006 20:21
autor: krzysiek1980
bylem dzisiaj na vagu i nic nie pokazalo -bo dzis przy okazji pierd.......!!!mi cewka poraz drugi tylko ta ci mi jebnela to byla firmy krzak no i przy okazji podlonczyli mnie pod vaga nic nie wykazalo CZY MOZE BYC JAKAS PRZYCZYNA PADANIA CEWKI

: pn maja 22, 2006 20:51
autor: Paweł Marek
nic mi nie przychodzi do głowy tylko jej marna jakość lub dłuższy czas uwalone kable wysokiego napięcia

: wt maja 23, 2006 17:09
autor: krzysiek1980
i tu mozesz miec racje duzo osob mi to muwiło ze to moze byc mina kabli one nie sa juz dobrej jakosci

: wt maja 23, 2006 17:53
autor: kabuz
tez mam duzy problem z obrotami po wymienie uszcelki pod głowica obroty skaczą tylko na cieplym silniku wymieniłem kable, swiece, kopułke,sonde 6mieciecy temu palec, czujnik temperatury,obtoty skaczą od 1000 do 800 i silnik chodz nie ruwno.juz niemam sily i niewiem co jest
mk3 1.8 abs 90k